مجلس مقتدر و متخصص نیاز کشور در پیچ تاریخی کنونی است

زهره الهیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه "افکارنیوز" ضمن اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو مطرح کرد: باتوجه به تحولاتی که سطح بین الملل و منطقه شاهد بودیم انتخابات پیش رو از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: ما باید در این پیچ تاریخی بزرگ، مجلسی مقتدر را انتخاب کنیم تا با حضور عناصر انقلابی، توانمند، متخصص، جوان و پرنشاط در کنار افراد مجرب و باتجربه شاهد پیشرفت و رفع کاستی ها باشیم. همچنین حضور در فضای مجلس قطعا نیاز به تجربه دارد، افرادی که تجربه مجلس قبلی را دارند می توانند تحولی در مسیر پیشبرد اهداف کشور رقم بزنند.

الهیان با بیان این که حضور مردم در 22 بهمن امسال نشان داد که مردم با وجود سختی ها و مسائل معیشتی و اقتصادی دست از آرمان های خود و پیشبرد اهداف کشور بر نمی دارند، گفت: ملت فهیم کشورمان در روز 22 بهمن حضور باشکوهی داشتند و با حضورشان تاکید کردند که پای این انقلاب و نظام ایستاده اند.

او اظهارداشت: مردم در برهه های مختلف اعلام کردند مشکلات اقتصادی، ما را از آرمان های متعالی بازنمی دارد. به همین واسطه به نظر می رسد حضور مردم پای صندوق های رای انتخابات مجلس نیز پرشور و با نشاط باشد.

نماینده مردم تهران درانتها خاطرنشان کرد: البته دراین مسیر می توانیم با ارائه گزارش عملکرد مجلس در طول 4 سال فعالیت به امیدآفرینی مردم کمک کنیم. این کار موجب حضور بیشتر درانتخابات خواهد شد. در این مسیر رسانه ها حضور ویژه ای دارند تا دستاوردها و فعالیت هایی که در این مجلس صورت گرفته به گوش مردم رسانده و مطلع شوند.