سخنران مراسم ۱۲ فروردین در جوار مرقد امام(ره) کیست؟

متن اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُریدْ اَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الاْرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ اَئِمَّةً‌ وَ نَجْعَلُهُمُ الْوارِثینَ

۱۲فروردین روز وحدت و اتحاد ملی مردم غیور و قدرشناس ایران حول محور انقلاب اسلامی و تجلی عزم و ارادۀ راسخ ملی مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی، و مقطع تاریخی بی نظیر در تاریخ کشور ما و نقطۀ مکمل و متمم مبارزات مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی است.

روزی است که اسلام حیات دوباره یافت و ارادۀ ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود تثبیت و بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید روزی که بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعدۀ خداوند تبارک و تعالی متجلی گشت. و ملت مسلمان ایران با فریاد رسا و بلند آری نظام اسلامی را تثبیت و سال‌ها مبارزه و جهاد و ایثار خون پاک هزاران شهید لاله گون به ثمر نشست و اراده‌های راسخ و عزم ملی عموم قاطبه مردم، در تأیید انقلاب اسلامی و تثبیت حکومت اسلامی تجسم عینی گرفته، اولین نظام مردم سالار دینی در جهان متولد و رویش آیه‌های سبز انقلاب اسلامی و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی اولین ثمره نهال نوپای نظام اسلامی گشت.

یوم الله ۱۲ فروردین جلوه‌ای از پیروزی مستضعفان بر مستکبرین و زمینه‌ساز تحقق حکومت عدالت محور جهانی در سپهر سیاست بین‌الملل، گفتمانی نوین، غنی و امیدبخش برای محرومان و مستضعفان را سبب شد. از این رو ۱۲ فروردین در میان ایام الله و جزء مهم ترین و پربرکت‌ترین و تعیین کننده‌ترین روزهای تاریخ ماست.

سخنران مراسم ۱۲ فروردین در جوار مرقد امام(ره) کیست؟

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین امیر المومنین علی (ع) و گرامی داشت لیالی قدر از ملت بزرگ ایران دعوت می کند در ویژه برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله دوازدهم فروردین که در مساجد محوری، مصلی ها، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه برگزار می شود حضور به هم رسانند.

این مراسم در تهران ساعت ۲۳ شامگاه ۱۲ فروردین در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) و با سخنرانی رئیس جمهور اسلامی ایران برگزار خواهد شد.»