هم قدس از آن ماست و هم پیروزی
برای تو مینویسم ای غزه و ای فلسطین و ای تمامی منتظران آزادی قدس شریف!

و میدانم که نوشتن برای تو به حرف نیست ، به درک کردن تمامی لحظه های تو با پوست و گوشت و خون است. به دیدن کودکان غرق به خون در آغوش پدران و مادران، به دیدن خانه های آوار شده بر سر ساکنانش، به دیدن بیمارستانهای سرریز از زخمی، به دیدن گورهای دسته جمعی شهدا، به دیدن اشهد خواندن برادری برای خواهرش، به دیدن رجزخوانی های مستشهدین قبل از شهادت و به آیه آیه های انتظاری است که جوانانتان از روی ایمان یقینی میخوانند تا بفهمانند که هرگز در برابر ظلم و زور تسلیم نخواهند شد.

"مساله فلسطین، امروز مساله اول جهان اسلام است" و تیتر یک اخبار بین الملل و باریکه غزه، پهنایی دارد به بُرد یا غیاث المستغیثین زنان و مردان و کودکانش تا بلکه گوش حکام عرب را که از بی غیرتی و بی تفاوتی در خواب غفلتند کر کند. "مساله فلسطین برای ما یک مساله تاکتیکی یا استراتژیکی نیست، مساله عقیده و دل و ایمان است"؛ و مذاکرات سیاسی سازشکارانه با ابرقدرتها تنها به آن رژیم غاصب و جعلی، مهلت بیشتری برای جنایتهای بی امان، قتل عام و کشتارهای بیشتر میدهد نه چیز دیگر!

هم قدس از آن ماست و هم پیروزی

طبق آخرین آمار شمار شهدای غزه از ۷ اکتبر پارسال و عملیات طوفان الاقصی تا کنون به بیش از ۳۳ هزار نفر رسیده است؛ بیش از ۷ هزارنفر همچنان مفقود و زیر آوار هستند و متاسفانه ۷۳٪ این قربانیان را زنان و کودکان تشکیل میدهند.

صهیونیستهای جنایتکار در این مدت هم دچار شکست اطلاعاتی عظیم از یک گروه مقاومت با امکانات محدود شد که این آبروریزی برایش غیرقابل ترمیم خواهد بود و هم دچار شکست در دستیابی به اهداف نظامی و مالی و سیاسی در برابر حماس و جهاد اسلامی و مجموعه های مقاومت گشت. تلاشهای مذبوحانه اش در کشورهای دیگر چون سوریه نیز مشکلاتش را علاج نخواهد کرد و دست و پا زدنهای اخیرش برای رهایی از زوال و انهدام هر روز بیشتر و بیشتر آن را در باتلاقی که خودش به راه انداخته است، مغروق و مدفون خواهد ساخت ان شاءالله.

طبق گفته رهبر معظم انقلاب " روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود." و "لشگر قدسِ" "طوفان الاقصی"، به زودی زود تبدیل به "طوفان الاحراری" شده و هژمونی پوشالی رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را به نابودی کامل خواهد کشاند.

ما قطعا و یقینا انتقام خون سرداران و مستشاران نظامی خود را که در این مدت جانشان را در ره دوست تقدیم نمودند خواهیم گرفت، و خون سرخ امثال شهید سیدرضی موسوی ها، شهید عطایی ها، شهید امیدوارها، شهید علیدادی ها، شهید زاهدی ها و حاج رحیمی ها و امان اللهی ها و ..‌ منجر به آزادی قدس شریف خواهد شد که الیس الصبح بقریب.

صفورا ترقی