به گزارش افکارنیوزبه نقل از مشرق، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در جمع مقامات عالیرتبه کشوری با بیان اینکه " امروز دولتمردان آمریکا نشان داده‌اند که اسیر صهیونیست‌ها، ابرسرمایه‌داران و فراماسونرهای انگلیسی هستند "، افزود: حرکاتی همچون حمایت از رژیم اشغالگر قدس، دخالت در امور کشور سوریه و ساختن فیلم در راستای هتک حرمت به پیامبر اسلام(ص) و سقوط در ورطه دفاع از همجنس‌بازان و سقط جنین و از هم گسیختگی خانواده‌ها و تخریب فرهنگ خانواده، نشانه‌هایی از این اسارت است ولی مسلمانان مردمانی آزاده‌ای هستند و نمی‌توانند این اسارت‌ها را بپذیرند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: تا زمانی که دموکراسی واقعی و حق رای مردم آمریکا به رسمیت شناخته نشود و مردم آمریکا از حقوق دموکراتیک خود محروم باشند، در حاکمیت آمریکا نمی‌توان کسانی را پیدا کرد که با آنها بر سر حق و آزادی و اصلاح ساختار جهان و جلوگیری از ظلم و ستم استکبار جهانی مذاکره کرد.

وی همچنین تاکید کرد: متاسفانه گاهی ویروس ساده‌انگاری و فراموشی نسبت به آرمان‌های امام و شهیدان به بعضی مدیران و مقامات نیز سرایت می‌کند که خود سبب ایجاد فاصله میان آرمان‌های انقلاب و خواسته‌های مردم با آنها می‌شود. در گذشته نیز با چنین اشکالاتی مواجه بوده‌ایم که البته بر اثر تدابیر رهبری و پایداری مردم برطرف شده‌اند.

فيروزآبادي ادامه داد: در شرايط امروز نيز اميدواريم كه اين سادهانگاريها با هوشياري خود مسئولان مربوطه برطرف شود و انقلاب اسلامي و ملت ايران در زماني كه بيداري اسلامي بر صحت آرمانهاي آنها تاكيد ميكند و دست آمريكا و حاميانش رو شده است، در صراط مستقيم قرآن با تكيه بر استوانه مستحكم ولايت فقيه ادامه حركت دهد.