زمان سفر رهبر معظم انقلاب به بجنورد

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، به مناسبت سفر قریب‌الوقوع مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهمان‌نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، محمود احمدی بیغش استاندار و حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی امام جمعه بجنورد، پیام مشترکی صادر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

«آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد / مژده دهید باغ را بوی بهار می‌رسد

اکنون دیار باب‌الرضا و گنجینه فرهنگ‌ها، خراسان شمالی، چشم به راه قدوم پر برکت و وجود گوهربار ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است و مردم غیور و شهیدپرور در این خطه کهن، خود را برای میزبانی مقتدای خویش آماده می‌کنند.

قلب‌ها در سینه‌ها به عشق دیدار روی محبوب می‌تپد و همگان مهیا می‌شوند تا از اقصی نقاط استان در مراسم استقبال آن رهبر فرزانه حضور یافته و باشور و شعف تحسین‌برانگیز خود، ولایتمداری و عشق به نظام اسلامی را به جهانیان فریاد کنند و با ندای لبیک یا رسول‌الله لرزه بر اندام دشمن انداخته و دست در دست یکدیگر با آرمانهای امام راحل(رضوان‌الله تعالی علیه) و شهدای اسلام تجدید بیعت نمایند.

خیل مشتاقان و جان نثاران مقام عظمای ولایت، ساعت ۸:۰۰ صبح روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۳۹۱، مسیر ورودی ولی امر خود، از فرودگاه بجنورد تا ورزشگاه تختی را گلباران می‌نمایند و خاک قدوم مبارکش را توتیای چشم می‌کنند.

حبيبالله مهماننواز، نماينده مجلس خبرگان رهبري/محمود احمديبيغش، استاندار خراسان شمالي/ابوالقاسم يعقوبي ، امام جمعه بجنورد