سخنان عسگراولادی تطهیر فتنه‌گران نبوده است / جلسه خصوصی با وی داشتم
افکارنیوز گروه سیاسی:

سخنان حبیب الله عسگراولادی و نامه نگاریهای این روزهای او همچنان در صدر اخبار فضای سیاسی کشور است. هرچند که در روزهای ابتدایی این سخنان، حملات سنگینی علیه این یار امام و رهبری صورت گرفت، اما مشی اخلاقی و ادبیات تقوا مدارانه وی که هیچ نقدی را هم بدون پاسخ نگذاشت پای بسیاری از آنانی که همچنان دلشان در هوای اخلاق سیاسی است به میدان کشاند و از این پیر فرزانه حمایت کردند و بسیاری از منتقدان را هم مجاب به رعایت تقوا در حوزه نقد سیاسی کرد.

درباره سخنان اخیر دبیرکل جبهه پیروان، نظر حضرت ایت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران را جویا شدیم که وی در پاسخ به خبرنگار ما گفت: جناب آقای عسگراولادی شخصیتی محترم و شناخته شده هستند.

وی با اشاره به سوابق انقلابی و حضور عسگراولادی در صحنه های مختلف انقلاب افزود: آقای عسگراولادی فردی انقلابی است که همواره مورد علاقه امام خمینی(ره) بود.

آیت الله موحدی کرمانی در ادامه با بیان اینکه این پیرمرد همواره مدافع انقلاب و ولایت بوده افزود: اینکه از سخنان وی برداشت تطهیر فتنه گران را داشته باشیم اشتباه است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به جلسه شنبه خود با عسگراولادی گفت: روز شنبه ایشان را دیدم و در خصوص سخنانش صحبت هایی داشتیم.

وی درباره محتوای این صحبت ها هم گفت: من در این جلسه با توجه به ابهام برخی افراد نسبت به مواضع وی از آقای عسگراولادی خواستم تا در مصاحبه ای سخنان خود را شفاف تر کند تا ابهام برخی از افراد که برداشت دیگری داشته اند برطرف شود.

آیت الله موحدی کرمانی در پایان افزود: من در ادامه به آقای عسگراولادی گفتم که برخی از سخنان شما تلقی کرده اند که شاید بخواهید از فتنه گران حمایت کنید در صورتی که شما اینگونه نیستید و این ابهام باید برطرف شود. وی افزود: باید حرمت این پیر مورد علاقه امام و یار رهبری را نگه داریم