معاون سابق، دوباره برگشت!

به گزارش افکارنیوز، با وجود اینکه وزارت نیرو امروز از اتمام فعالیت محمد بهزاد به عنوان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی خبر داده بود، ساعاتی پیش اعلام شد بنا به مصالح وزارت نیرو وی در سمت خود باقی خواهد ماند.

در اطلاعیه جدید وزارت نیرو آمده است: پس از موافقت با تقاضای بازنشستگی محمد بهزاد، بنا بر مصالح وزارت نیرو مقرر شد خدمات ایشان کماکان در جایگاه معاونت برق و انرژی این وزارتخانه تداوم یابد. بهزاد توسط مجید نامجو، وزیر نیرو در سمت معاون برق و انرژی این وزارتخانه ابقا شد.

بر اساس این گزارش، وزیر نیرو در نشست شورای مدیران برق با اعلام این انتصاب، برای موفقیت و استمرار خدمات ایشان و خانواده بزرگ صنعت برق ابراز امیدواری کرد. پیش از این مدیرعامل توانیر به عنوان سرپرست جدید معاونت برق و انرژی وزارت نیرو منصوب شده بود.

امروز در حکم پایان کار محمد بهزاد که توسط نامجو وزیر نیرو صادر شد، آمده بود: " بی شک دستاوردهای عظیم صنعت برق کشور وام دار تلاش صادقانه مدیران و کارکنانی است که توانسته اند در مجموعه ای هماهنگ در سایه ولایت مطلقه فقیه، وظیفه روشنایی و برق رسانی به منازل و صنعت مردم فهیم ایران اسلامی را به نحو احسن به انجام رسانند. "

" به مصداق حدیثشریف " من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکرالله عزوجل " و به پاس تلاش های شبانه روزی و ارزشمند جناب عالی در طول سالیان متمادی در صنعت برق، به ویژه در زمان تصدی جناب عالی به عنوان معاون برق و انرژی تشکر و قدردانی می نمایم. "

" اعتقاد ما این است که زحمات خالصانه در درگاه خداوند متعال محفوظ و ماجور خواهد بود. برای جناب عالی آرزوی سلامتی، توفیق و عزت روزافزون داشته و امیدواریم در سایر عرصه ها و مسئولیت ها منشا خدمات بیشتر باشید. "

با این حال، علی ذبیحی قائم مقام وزیر نیرو هم اخیرا برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران در سکوت خبری از وزارت نیرو خداحافظی کرده است و با حکم نامجو فعلا اسماعیل محصولی با حفظ سمت، جانشین ذبیحی شده است.