به گزارش رجانيوز، در اين مصاحبه توضيح داده نشده که قيمت ۴۵ ميليارد توماني اين هواپيما بابت چيست. متن اين مصاحبه در ادامه آمده است:

«یک مقام آگاه در نهاد ریاست جمهوری گفت: هواپیمایی که گفته می شود به تازگی برای رییس جمهور خریداری شده متعلق به ۳۰ سال قبل است که آشیانه جمهوری اسلامی ایران از سالهای قبل آن را از شرکت هواپیمایی هما عاریه گرفته بود و اکنون هما به دلیل مشکلات مالی مبلغ آن را درخواست کرده است.

این منبع آگاه روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: آشیانه جمهوری اسلامی ایران در اختیار مقامات، مسوولان، روسای ۳ قوه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان قوه قضاییه، مسوولان لشگری و کشوری و فرماندهان ارتش و سپاه است که از امکانات آن استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: آشیانه جمهوری اسلامی ایران از سال‌ها پیش یک هواپیمای ایرباس ۳۲۰ را از شرکت هواپیمایی هما عاریه گرفت تا بتواند برای تشریفات سرویس دهی کند اما اکنون هما به دلیل مشکلات مالی مبلغ هواپیمای خود را که به آشیانه، عاریه داده بود، درخواست کرده است.

این مقام آگاه در نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: اگرچه از این هواپیما همه مسوولان قوا استفاده می‌کنند، اما به دلیل این که تخصیص اعتبار بر عهده دولت می باشد، قرار است دولت مبلغ این هواپیمای ایرباس ۳۲۰ را که متعلق به قبل از انقلاب و در اختیار آشیانه جمهوری اسلامی ایران است به شرکت هواپیمایی هما بپردازد.

وي اضافه كرد: مطابق مصوبه دولت اين اعتبار به مبلغ ۴۵۷ ميليارد ريال مصوب شد اما تا پايان سال ابلاغ نگرديد و تخصيص نيافت، در نتيجه هيچگونه پرداختي از اين بابت انجام نشده است.