همگرایی اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان با محوریت عارف

به گزارش افکارخبر به نقل از باشگاه خبرنگاران ، هفته گذشته و در جلسه‌ای جبهه اصلاح‌طلبان و جبهه اعتدال‌گرایان با میزبانی عارف گرد هم آمدند و بر شایعات اخیر مبنی بر ارائه لیست مجزای اعتدال‌گرایان بدون نظر بزرگان اعتدال (آیت‌الله هاشمی، رئیس دولت اصلاحات  و ناطق نوری) پایان دادند و اعلام کردند که اعتدال‌گرایان به دنبال ارائه لیست  مجزای انتخاباتی بدون نظر عارف نبوده و نخواهند بود. 

در ابتدای این نشست محمدجواد حق شناس رئیس جبهه اصلاح‌طلبان ایران به انتخابات 92 اشاره کرد و حضور و بروز حامیان اعتدال که بزرگترین حامی و پشتیبان دولت هستند را راهی برای برون رفت از مشکلات ملی و تنشهای موجود منطقه‌ای و بین المللی دانست.

امرالله شیخیانی دبیر کل حزب مردمی ایران و عضو ارشد شورای سیاستگذاری جبهه اعتدال‌گرایان هم به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت 8 ساله جبهه اعتدال‌گرایان پرداخت. 

همچنین صفر پور دبیر کل حزب اتحاد ملی ایران و رئیس دوره‌ای جبهه اعتدال‌گرایان در این جلسه با اشاره به حضور رئیس و اعضای کمیته انتخابات جبهه اعتدال گرایان نسبت به حفظ و تعامل و نزدیکی بیشتر شورای سیاست گذاری انتخابات اصلاح‌طلبان با اعتدال گرایان تاکید کرد.

گفتنی است، در این جلسه اعضای سیاستگذاری و رئیس و اعضای کمیته انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان و دبیران کل بیش از 25 حزب و تشکل سیاسی در این نشست حضور داشتند. از جبهه اصلاح‌طلبان نیز حق شناس، آذرباد دبیر کل حزب، ترقی و دشتی به نمایندگی از کانون فارغ‌التحصیلان یزدی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.