حمله گازانبری اصلاح طلبان به بسیج

به گزارش  افکارخبر به نقل از اطلاعات روز، برنامه متن حاشیه با اجرای وحید ایمانی و باحضور سردار نقدی ۱آذرماه روی آنتن شبکه سه رفت.

دربخش حاشیه "وحید ایمانی" مجری برنامه باوجود تأکید فراوان رهبرمعظم انقلاب در خصوص عدم اجرای اردوهای مختلط دانشجویی به بررسی این موضع پرداخت.

به دلیل انتشار تصاویر و اسنادی از برپایی اردوهای مختلط در دانشگاه امیرکبیر؛ این برنامه در قسمت حاشیه از دکتر صراف شیرازی معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه دعوت کرد تا باوجود مخالفت های مکرر رهبری علت برپایی چنین اردوهایی را جویا شود.

صراف شیرازی که در ابتدای مصاحبه با تکذیب مکرر سعی در به حاشیه بردن بحث داشت اما سرانجام مغلوب مجری شد و نتوانست دفاعیات منطقی ارائه دهد.

اما مناظره اینجا به پایان نرسید و برخی افراد به اصطلاح شانتاژ شده دانشگاه امیرکبیر به صفحه اینستاگرام این مجری حمله کردند(در آینده نزدیک سوابق برخی از این افراد در سال ۸۸ بررسی خواهد شد و به اطلاع مخاطبین خواهد رسید) تاجایی که وحید ایمانی بالجبار به دلیل هتاکی و اهانت به خانواده، نیروهای بسیجی کشور و مقامات بلندپایه صفحه خود را بست.

شایان ذکر است؛ پس از اتمام برنامه خبرهایی از برکناری زودهنگام این مقام مسئول به گوش می رسد.

نکته جالب اینجاست با وجود اسناد افشا شده مربوط به اردوهای مختلط در دانشگاه آزاد و سپس امیرکبیر هیچ ارگانی مسئولیت پاسخگویی را به عهده نمی گیرند و فقط به گفتن کلمه تکذیب بسنده می کند!

حال سوال اینجاست:

۱- اگردانشگاهی مسئولیت برگزاری اردوهای مختلط را برعهده نمی گیرد اسناد و تصاویر منتشرشده مربوط به کدام دانشگاه وشهر است؟!

۲- اگر اسناد افشاشده کذب است چطور رهبرمعظم انقلاب در خصوص برپایی اینگونه اردوها هشدار می دهد؟

۳-چرا وزارت علوم رویه سکوت را پیش گرفته و واکنش نشان نمی دهد؟

۴- چرا شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس جمهوری به این مسئله ورود نمی کند؟