تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان

به گزارش افکارخبر، احمد نیک‌فر عضو شورای مرکزی جامعه مهندسین با بیان اینکه همایشی که قرار بود با سخنرانی آیت‌الله موحدی کرمانی برگزار شود، به صورت نشست جامعه روحانیت با تشکل‌های اصولگرا و شخصیت‌های حقیقی این جریان در هفته جاری برگزار خواهد شد.

 

نیک‌فر ادامه داد: این نشست که به دعوت جامعه روحانیت و به منظور سازوکار وحدت و تعیین مصادیق صورت می‌گیرد،  نمایندگان حقیقی و حقوقی اصولگرا برای تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان حضور خواهند داشت و شورای هماهنگی نیز ستاد انتخاباتی و اجرایی این شورا را مدیریت می‌کند.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه ثبت‌نام نامزدها از 28 آذر آغاز می‌شود و باید برای بعد از آن برنامه‌ریزی انجام شود، خاطرنشان کرد: هنوز لیست تهران مشخص نشده است، اما در این نشست که با حضور آیت‌الله موحدی‌کرمانی برگزار می‌شود، نظر تشکل‌های اصولگرا از جمله جبهه پیروان، رهپویان، ایثارگران،‌ پایداری، ایستادگی و رهروان ولایت و همچنین افراد حقیقی جریان اصولگرا از جمله ولایتی، قالیباف و لاریجانی جلب خواهد شد.

وی گفت: در جلساتی که تاکنون برگزار شده بحث درباره سازوکارها بوده است و پس از ثبت‌نام بحث تعیین مصادیق در دستور کار قرار می‌گیرد.

 محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری اعلام کرد: اصولگرایان اوایل هفته آینده فراخوان عمومی خواهند داشت و جلسات سه‌جانبه و چهارجانبه و 8 نفره تجمیع می‌شود.