ثبت‌نام نماینده اصلاح‌طلب برای انتخابات

غلامعباس آقاعلیخانی نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی صبح امروز برای ثبت‌نام در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری مراجعه کرد.

وی در جمع خبرنگاران به تشریح مدارج تحصیلی و سوابق اجرایی خود پرداخت و گفت: لیسانس مهندسی از آمریکا دارم و به مسائل مجلس آشنا هستم.

وی ادامه داد: در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی از حوزه قزوین نماینده بودم اما اکنون قصد دارم از تهران نماینده شوم.

وی گرایش خود را اصلاح طلب خواند و اظهار داشت: باید مجلسی داشته باشیم که صدای همه ملت ایران در آن شنیده شود.

آقاعلیخانی با بیان اینکه وزرا همواره درصدد هستند تا در کشور نفوذ داشته باشند، تصریح کرد: اگر در انتخابات تأیید صلاحیت شوم و رأی بیاورم به نیازهای اساسی مردم توجه می‌کنم.

این نماینده اصلاح‌طلب دوره پنجم شورای اسلامی با بیان اینکه سال 92 به روحانی رأی داده است، تصریح کرد: تعامل من با دولت به این صورت است که اگر دولت طرحی بدهد که با ذهنیت من سازگار باشد، از آن حمایت کرده و در غیر این صورت با آن مخالفت می‌کنم.

وی با بیان اینکه در حوادث سال 88 نظرات هاشمی معقول بود، تصریح کرد: بخشی از مردم راجع به شکل و نتیجه انتخابات سؤال داشتند که باید برخورد درستی با آن می‌شد و به سؤالات مردم پاسخ داده می‌شد، اما این کار انجام نشد.

آقاعلیخانی با بیان اینکه قانون‌شکنی را تأیید نمی‌کنم، تصریح کرد: اما نمی‌شود جمعیت زیادی سوال داشته باشند و ما همه را وابسته به خارج توصیف کنیم و با آنان برخورد تندی را داشته باشیم.

این نماینده اصلاح‌طلب دوره پنجم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید اعتراضات خود را در مسیر قانونی مطرح کنند، گفت: هیچ قانونی در کشور ما وجود ندارد که تجمع اعتراضی را ممنوع کند اما باید به این امر توجه داشته باشیم که تجمعات اعتراضی باید با مجوز باشد.