برخی رسانه‌ها در خدمت دشمن هستند

سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضغفین صبح امروز در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج به تشریح اهداف باشگاه خبرنگاران بسیج و رسالت بسیج در حوزه رسانه پرداخت.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ابتدای سخنان خود در این مراسم گفت: امروز جبهه اصلی جنگ با استکبار جهانی، جبهه رسانه است و کسانی که در این عرصه تلاش می کنند وظیفه دارند صدای مستضعفین را به گوش جهانیان برسانند و این مجاهدت باید فی سبیل الله باشد.

وی ادامه داد: دشمن همانطور که در جنگ سخت ابزار زیادی دارد، در جنگ نرم هم مجهز است و ما نباید در این جنگ تسلیم شویم و همانطور که در گذشته تسلیم دشمن نشدیم امروز هم بنای تسلیم نداریم و باید در میدان نبرد بردشمن پیروز شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هزاران شبکه ماهواره ای علیه مستضعفین و ارزش های انقلابی اسلامی ایجاد شده است، افزود: دشمن هزاران شبکه اجتماعی و اینترنتی در اختیار دارد و هر روز با استفاده از ابداعات جدید تلاش می کند که ملت های آزاده را فریب داده و تسلیم آمریکا کند و ما یکی از اهدافمان در تشکیل باشگاه خبرنگاران بسیج، تسلیم نشدن در برابر این هجمه سنگین و مقابله با آن است.

سردار نقدی تاکید کرد: یکی از مزیت ها این است که توان عظیم مردم با ما است و این ظرفیت بزرگی است؛ همانطور که در دوران دفاع مقدس این ظرفیت باعث پیروزی ما در برابر رژیم بعث شد و مردم در آن دوره با مشارکت خود باعث خلق حماسه شدند.

وی با اشاره به اینکه باشگاه خبرنگاران بسیج قدمی در راه استفاده از ظرفیت مردم علاقمند به این عرصه و بدون چشم داشت است، گفت: ان شالله این باشگاه در آینده از همه آزادی خواهان در سراسر دنیا عضو گیری می‌کند تا در جبهه مردمی علیه استکبار جهانی تلاش کنند.

سردار نقدی ضمن تبریک راه اندازی باشگاه خبرنگاران بسیج افزود: این قدرت بزرگ را به جامعه رسانه ای تبریک می گویم و انشالله وقتی این شبکه قوام بگیرد در هر روستای دور افتاده هم یک خبرنگار خواهیم داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: متاسفانه نه فقط امروز رسانه های دشمن در خارج با آرم مستکبرین علیه ارزش های ما کار می‌کنند بلکه در داخل کشور هم کم و بیش رسانه‌هایی به خدمت آنها درآمده‌اند و برای اهداف امریکا و باز کردن جای پای امریکا فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: ما باید در برابر هجمه های عظیم دشمن مقابله کنیم و همان طور که امام راحل فرمودند، بسیج یک گنج پایان ناپذیر ومجموعه منحصر به فردی است که باید از این ظرفیت استفاده شود.

نقدی افزود: ما امروز در آغاز راه هستیم و باید به افق های بلند جهانی نگاه کنیم و استفاه از آموزش های مجازی برای ارتقاء سطح مردمی می تواند در راه مقابله با هجمه های فرهنگی و دروغ پراکنی دشمن به ما کمک کند.

رئیس سازمان بسیج مستضفعین در ادامه با بیان اینکه تشویق رسانه ها به استفاده از اخبار باشگاه به نام باشگاه خبرنگاران بسیج باعث افزایش اعتماد مردم به آنها می شود، گفت: این باشگاه متعلق به همه مردم و رسانه هاست.

وی در پایان گفت: دعا می کنم کسانی که این شبکه را پایه گذاری کردند بتوانند عزت یابند و امیدوارم این باشگاه روزی خبری زیبا را برای مردم مخابره کند که آن آزادی بیت المقدس و ظهور امام عصر (عج) است.