فهرست جداگانه ورزشکاران در انتخابات مجلس

حمید سجادی اولین گزینه پیشنهادی برای وزارت ورزش از زمان تشکیل، صبح امروز پنج‌شنبه 3 دی‌ماه با حضور در فرمانداری تهران جهت کاندیداتوری برای دوره انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از حوزه انتخابی تهران به صورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کند، گفت: ممکن است تا روز انتخابات در لیست خاصی قرار بگیرم، که منظورم از آن لیست ورزشکاران است.

معاون سابق وزارت ورزش افزود: قرار است فردا لیستی جدا از سوی ورزشکاران برای انتخابات منتشر شود و اعضای جامعه ورزشی باید ثبت‌نام کنند تا از فردا درباره حضورشان در لیست تصمیم‌گیری شود.

سجادی با ذکر این احتمال که نام جواد خیابانی نیز که از کرج قرار است کاندیدا شود در فهرست ورزشکاران قرار می‌گیرد، گفت: ورزشکاران باید نماد ملی باشند و من فکر نمی‌کنم آنها در سیاست موفق بوده یا باشند، چرا که ما ورزشکاران نباید گرایش سیاسی داشته باشیم، بلکه باید مفید باشیم. ما نه سیاسی هستیم و نه نمی‌توانیم باشیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه سایپا گفت: اگر سیاسی بودم، هنگام معرفی به مجلس جهت اخذ رأی اعتماد به عنوان اولین وزیر ورزش رأی می‌آوردم، عدم رأی اعتماد مجلس به من در آن مقطع خاطره موفقی نبود، اما اگر سیاسی بودم یا رفتار سیاسی بلد بودم رأی می‌آوردم ولی من صادقانه و خودمانی وارد عرصه شده بودم.