«مسیح علی‌نژاد» در اردیبهشت‌ماه ۹۳، کمپین «آزادی یواشکی زنان در ایران» را با هدف ترویج بی‌بندوباری و بی‌حیای در بین زنان و دختران ایرانی تشکیل داد. با آنکه این کمپین تحت حمایت‌های مالی و معنوی نهادهای وابسته به کشورهای غربی و استعماری فعالیت کرد و از تبلیغات گسترده رسانه‌های دیداری و شنیداری و مکتوب غربی بهره می‌برد، اما نتوانست به اهداف محول‌شده دست یابد.

میزان حمایت‌ها از کمپین تحت‌مدیریت «مسیح علی‌نژاد» در حدی بود که برخی از سیاست‌مدران غربی نیز وارد میدان شده و به‌طور علنی از این کمپین ضدفرهنگی و ضداسلامی حمایت کردند. بسیاری از عناصر اپوزیسیون از جمله «ربع پهلوی» با وجود اختلافات سیاسی با «مسیح علی‌نژاد»، به‌سبب هدف مشترک ضداسلامی و ضدانقلابی، به حمایت از کمپین «آزادی یواشکی زنان در ایران» و حتی حمایت‌های دلاری خود را نیز برای علی‌نژاد ارسال کردند.

۱۰۶۳۶۰۱۶_۱۲۹۰۳۸۲۱۶۷۶۴۲۵۴۱_۹۰۸۲۸۴۹۱۰۷۲۳۶۵۸۰۲۷۱_n

«مسیح علی‌نژاد» در ماه‌های اخیر به‌دفعات از شکست کمپین «آزادی یواشکی زنان در ایران» و بی‌توجهی بانوان ایرانی به آن سخن گفته بود، اما هر بار با کمک‌های هنگفت دلاری موسسات به‌ظاهر حقوق‌بشری که در پشت‌پرده به سرویس‌های امنیتی یا وزارت خارجه کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی وصل بودند، شارژ شد.

در هفته های گذشته با شدت گرفتن موج اسلام هراسی در غرب و هم زمان نامه بسیار تاثیر گزار امام خامنه ای به جوانان اروپایی با محوریت شناخت اسلام از منابع اصیل آن عده ای از دختران دبیرستانی در ایالات متحده با پوشیدن روسری و اعلام این که به دلیل فشار و ظلم به مسلمانان من بعد می خواهند با حجاب در مکان های عمومی ظاهر شوند، چهره واقعی اسلام را به غربی ها نشان دادند و اعلام نمودند که از حجاب زن مسلمان دفاع خواهند نمود .این اقدام دختران آمریکایی با واکنش عنصر خود فروخته ای مثل علی نژاد رو به رو شد .وی در نوشته ای در صفحه آزادی های یواشکی اعلام کرد که زنان ایران از حجاب بیزارند و با این عمل خواست که در مقابل این حرکت خود جوش بایستد. البته جدای این مطلب که این واکنش او خلاف حجاب اختیاری که او مدعی آن است می باشد باید گفت که او از اینکه بر خلاف تلاش هایش که خواستار بی حجابی و بی حیایی زنان ایرانی بود نتوانسته به این آرزوی خود برسد و اکنون می بیند که زنان غربی هم به حجاب روی آورده اند و این نکته بسیار برای وی زجر آور است چاره ای جز دست و پا زدن و جیغ کشیدن برایش نمانده .