نقش روشنفکران غرب‌زده در فتنه 88

داود گودرزی در مراسم همایش بصیرت و ولایتمداری به مناسبت حماسه 9 دی در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر، اظهار کرد: در انتخابات 88 بیش از 84 درصد ملت ایران مشارکت داشتند که این میزان را نمی‌توان در هیچ کشور دنیا دید.

وی با اشاره به اینکه انتخابات 88 می‌توانست سکوی پرش کشور باشد، افزود: عده‌ای به ناحق با مطرح کردن «تقلب» در انتخابات و راه‌اندازی کمیته صیانت از رأی مردم زمینه انتخابات پرتنش را در کشور فراهم کردند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی، اندیشه انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) دانست و خاطرنشان کرد: جرم بزرگ فتنه‌گران در سال 88 قیام علیه قانون و مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم حق دارند طبق سلیقه خود انتخاب کنند و رأی دهند، افزود: تمام جریانات اصلاحات را نمی‌توان جریان فتنه نامید و آنهایی که در چارچوب نظام و ولایت باشند و گرایش سیاسی متفاوت داشته باشند حسابشان متفاوت است.

گودرزی با بیان اینکه در جریان فتنه امنیت و آرامش مردم سلب شد، تصریح کرد: در این جریان میلیاردها تومان از اموال مردم خسارت دید و عده‌ زیادی کشته شدند و دشمن شاد و امیدوار شد.

وی حضور روشنفکران غرب‌زده که مبنای تفکری آنها اندیشه غربی بود را در ایجاد فتنه 88 موثر دانست و یادآور شد: جریان نفاق در سال 88 از بی‌بصیرتی و جهل عده‌ای بهره گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فتنه 88 برای ضربه زدن به نظام توسط دشمنان خارجی و همکاری عوامل داخلی طراحی شده بود، خاطرنشان کرد: در فتنه 88 زمینه برای مدل انقلاب رنگی و مخملی فراهم شده بود اما با حماسه مردم در 9 دی توطئه‌ها خنثی شد.