مجلس ششم را فراموش نکرده‌ایم
 آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز صبح امروز طی سخنانی در اولین گردهمایی سراسری شورای ائتلاف اصولگرایان که با عنوان «بصیرت و تجدید میثاق با ولایت» در تهران برگزار شد، مقطع کنونی را مقطعی حساس عنوان کرد و اظهار داشت: نباید به کسرت جمعیت خود در نشست‌ها غره شویم.

وی با تاکید بر اینکه باید هدف اصولگرایان تشکیل مجلسی در خدمت اسلام و تابع ولایت باشد، نسبت به گروه‌گرایی و سهم‌خواهی در میان اصولگرایان در عرصه انتخابات هشدار داد و اظهار داشت: اگر بنابر تصمیم شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان، کاندیداهای گروه یا حزب خاصی در میان فهرست نامزدهای اصلح قرار نگرفتند نباید موجبات ناراحتی فراهم آورد.

آیت‌الله موحدی کرمانی اخلاص در کارها را مشکل‌تر از خود کار و شرط مشمول شدن لطف الهی را اخلاص عنوان کرد و گفت: وقتی اخلاص باشد دیگر بر سر صندلی مجلس دعوا نخواهد شد چرا که کاندیداها پیش خود محاسبه می‌کنند که با حضور من در انتخابات ممکن است رأی اصولگرایان شکسته شود پس من باید کنار روم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اگر در این مقطع حساس انتخابات دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی اشخاص گام‌های صادقانه بردارند می‌توانند بشارت داده و تبریک گویند که در کربلا همراه امام حسین (ع) و نیز در جمل به صفین و نهروان همراه امیرالمومنین (ع) بودند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: دین را چگونه بهتر از این یاری کنیم که خبرگانی انتخاب نماییم تا تضمین تداوم ولایت باشند؛ اگر خدای ناکرده حادثه‌ای برای رهبر معظم انقلاب پیش آمد باید فکر آن روز را کرده باشیم و خبرگانی را امروز برگزینیم که بتوانند رهبری انتخاب کنند که بتواند بگوید من راه امام (ره) و رهبری را ادامه می‌دهم. چرا که ممکن است افرادی عالم و زاهد باشند اما باید دید گذشته‌شان چیست.

موحدی کرمانی گفت: البته خدا به رهبر انقلاب طول عمر دهد و امیدواریم دیگر نیازی نباشد تا ظهور امام عصر(عج)، خبرگان فردی را انتخاب کنند ولی باید فکر بعد را نیز کرد.

وی افزود: اگر مردم خودشان هم تشخیص نمی‌دهند که چه کسی را برای خبرگان برگزینند باید به افراد مورد اعتماد، صالح و امین مراجعه کنند و از آنان بخواهند که گزینه‌ای اصلح را به آ‌نان معرفی کنند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با یادآوری جهت‌گیری‌های مجلس ششم گفت: باید مجلسی انتخاب کنیم که جلوی رهبری نایستد زیرا ما هر چه بدست آورده‌ایم ناشی از تبعیت از امام و رهبری بوده است.

وی با اشاره به پشت سر گذاشتن دشواری‌ها و فریب نخوردن در مقاطع گوناگون به واسطه بصیرت دادن‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: شایستگی‌های یک نماینده به طور خلاصه این است که تابع رهبری باشد چرا که اگر اینگونه بود دلسوز مردم هم خواهد بود و در عنصر تبعیت از ولایت همه فضائل جمع هستند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز از ادغام حق و باطل به عنوان یکی از لطمات وارده بر اسلام در طول تاریخ یاد کرد و گفت: در ماجرای فتنه 88 خیلی‌ها می‌گفتند دو پیشگام فتنه سوابق درخشانی در انقلاب دارند؛ اگر آن دو این سوابق را نداشتند که مردم گول نمی‌خوردند.

وی با توصیه نسبت به عدم انتخاب کاندیداهایی که ذیل شعار خوب خود و هدف دیگری را دنبال می‌کنند خاطر نشان کرد: جوانان مراقب باشند که ادعای کاندیداها خالی از عمل نباشد.

آیت‌الله موحدی کرمانی یکی از هنرهای آدمی را به ویژه در مقطع انتخابات عبور از ظاهرها و رسیدن به باطن‌ها خواند و گفت: شاید کسی به دنبال رأی باشد و در زمره اصولگرایان به انتخابات وارد شود و رأی آنان را بشکند؛ به این افراد می‌گوییم که احساس وظیفه نکن، شما نه وظیفه‌ای داری و نه رأی خواهی داشت.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه این تجربه قبلا رخ داده و هم تهران و هم شهرستان‌ها دچار معضل می‌شوند نسبت به ریزش از بدنه انقلاب به رغم ورود صادقانه هشدار داد و در پایان گفت: این صدق را باید تا پایان حفظ کنیم و در هر مقطعی امیدمان به خدا باشد و مبادا که به خود غره شویم.