حضور هفت وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس

گروه سیاسی-مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته آینده جلسه علنی دارد.

به گزارش خبرنگار افکارخبر، کمییسیونهای تخصصی مجلس بعدازظهر این روزها جلسه دارند.

هفت وزیر جهت پاسخ به بیش از 14 سوال بیش از 13 نماینده در این کمیسیونها حاضر می شوند.

کمیسیون اجتماعی

علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی بعدازظهر دوشنبه جهت پاسخگویی به سؤالات مصطفی  افضلی‌فرد  نماینده اردبیل و کمال علیپور نماینده قائم‌شهر در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر می شود.

2 وزیر در کمیسیون اقتصادی

بیژن زنگنه وزیر نفت بعدازظهر دوشنبه برای پاسخگویی به سؤال محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان در کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر می شود.

همچنین علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این روز جهت پاسخگویی به سؤال حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان در کمیسیون مذکور حاضر می شود.

وزیر کشور در 2 کمیسیون امنیت و شوراها

پاسخگویی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به شش سوال پنج نماینده در دستور کار بعدازظهر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.

 محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور، سیدعبدالکریم هاشمی نماینده میناب، احمد بخشایش‌اردستانی نماینده اردستان و سیدحسین دهدشتی نماینده آبادان هر کدام یک سوال و زهره طبیب‌زاده نوری نماینده تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس نیز 2 سوال از این وزیر دارند.

این وزیر سپس به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس می رود تا به سؤالات تعدادی از نمایندگان پاسخ دهد.

وزرای نیرو و نفت در کمیسیون انرژی

حمید چیت چیان وزیر نیرو بعدازظهر دوشنبه جهت پاسخ به سوال محمدسعید انصاری نماینده آبادان در کمیسیون انرژی مجلس حاضر می شود.

همچنین بیژن زنگنه وزیر نفت بعدازظهر دوشنبه به این کمیسیون می رود و در خصوص بررسی مسائل و مشکلات وزارت نفت و نیز بررسی مسائل دانشگاه صنعت نفت گزارشی به نمایندگان ارائه می کند.

2 وزیر کمیسیون صنایع و معادن

پاسخگویی حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به سؤال محمود شکری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در دستور کار بعدازظهر دوشنبه کمیسیون صنایع و معدن مجلس قرار دارد.

همچنین زنگنه وزیر نفت جهت پاسخگویی به سؤال امیر خجسته نماینده همدان و فامنین در این کمیسیون حاضر می شود.

حجتی در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی

محمود  حجتی وزیر جهادکشاورزی بعدازظهر دوشنبه در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی حاضر می شود تا درخصوص پرداخت مطالبات کشاورزان از دولت درخصوص محصولات تحویلی کشاورزان به دولت و کارخانجات به ویژه سویا، ذرت، چغندرقند و بحث پیرامون شکر گزارشی ارائه کند.