تحکیم اتحاد و ائتلاف بین اصولگرایان

پرویز سروری یکشنبه‌شب در همایش بصیرتی منادیان مقاومت و یاوران ولایت در بوشهر اظهار داشت: در آستانه دو انتخابات مهم قرار داریم؛ یک هدف بزرگ در این انتخابات حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است که پشتوانه مهمی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی ظرفیت بزرگی برای اقتدار و عزت کشور محسوب می‌شود، اضافه کرد: رسانه‌ها در مراحل مختلف انتخابات نقش مهمی بر عهده دارند و باید تکلیف خود را به خوبی انجام دهند.

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: در سال ۸۸ برخی افراد کارهایی انجام دادند که این مسائل را هیچ‌گاه فراموش نخواهیم کرد و هم‌اکنون نیز برخی کارهایی انجام می‌دهند که بی‌شباهت به اتفاقات و برنامه‌های سال ۸۸ نیست.

تحکیم اتحاد و ائتلاف بین اصولگرایان

وی تصریح کرد: در یکی از استان‌های موضوع استعفای استاندار پس از رد صلاحیت برخی کاندیداها مطرح شد که در صورت اقدام به استعفا، باید برخورد جدی با چنین اقداماتی صورت گیرد و استاندار حق ندارد چنین اظهارنظرهایی را در مورد مرجع قانون‌گذاری کشور داشته باشد.

سروری با تاکید بر اینکه باید با بصیرت‌افزایی اجازه بروز مسائلی همچون اتفاقات سال ۸۸ را ندهیم، گفت: رسانه‌ها باید خط مشارکت و رقابت را از خط مناقشه و چالش‌هایی که به ضرر ملت است دور کنند.

وی ادامه داد: به منظور اتحاد و ائتلاف بین اصولگرایان نهضت انصراف بین کاندیداهای اصولگرا در شهرهای مختلف ایجاد شده است. بهترین ائتلاف‌ها توسط نیروهای انقلاب شکل گرفته و باید تلاش کنیم شاهد کمترین موضوعات اختلافی باشیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ائتلاف اصولگرایان در تشکل‌ها، گروه‌های جریان اصول‌گرا و فقها، افزود: نیروهای اصول‌گرا باید به ائتلاف بپیوندند چرا که اگر اصولگرایان در چند بخش وارد صحنه شوند شکست می‌خورند.

اخلاق‌مداری سرلوحه رسانه‌ها باشد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اخلاق‌مداری باید در برنامه همه رسانه‌ها باشد، اضافه کرد: رسانه کار حساس و تعهدآوری بر عهده دارد و این نقش در شرایط کنونی حساس‌تر از قبل است.

سروری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید مطالبه‌گر باشند تا بتوانند حقوق ملت را از مسئولان بگیرند، گفت: در رسانه تلفیق بین اخلاق و مطالبه‌گری کار سختی است. در کار رسانه‌ای نباید با آبروی مردم بازی کنیم.

وی همچنین به نقش بسیار مهم هیئت‌های مذهبی در مسائل مختلف اشاره کرد و افزود: راهپیمایی اربعین یکی از برنامه‌ها و دستاوردهای هیئت‌های مذهبی است که دارای اهمیت بسیار زیادی است.

ایران برنامه‌های آمریکا در سوریه را به هم زد

عضو شورای شهر تهران به مسائل جهان و منطقه اشاره کرد و ادامه داد: ایران با وارد کردن روسیه به محور مقاومت در کشور سوریه، معادلات و برنامه‌های آمریکا را بر هم زد و شاهد عقب‌نشینی داعش هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های آمریکایی پس از برجام ایجاد اختلاف بین حاکمیت و طرفداران برجام در ایران بود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری برجام را به هوشمندی مدیریت کردند.

سروری با بیان اینکه بزرگ‌ترین فرصت اقتصادی برای کشور، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، افزود: توجه به اقتصاد داخل باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.