حل معضل بیکاری و رکود اقتصادی در برنامه های جریان اصلاحات جایی ندارد

گروه سیاسی-محسن پیرهادی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار افکارخبر درخصوص عواقب پیروزی وحضورجریان اصلاحطلب درمجلس شورا ی اسلامی درانتخابات 7 اسفندماه 94 اظهارداشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روز 7 اسفندماه برگزار می شود، یکی از مهمترین رخدادهای سیاسی در کشور است که مردم می توانند با حضور حداکثری در آن سرنوشت و آینده سیاسی و اقتصادی کشور را رقم بزنند.

وی در ادامه افزود: آن چیزی که هم اکنون بسیار مهم و حیاتی است و کشور با آن مشکل دارد، موضوع رکود اقتصادی است که به دنبال آن معضل بیکاری و حل مشکل اشتغال را در این چند ساله به دنبال داشته است.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که ورود مجلس جدید می تواند معضلات اقتصادی و بیکاری را با کمک دولت حل و فصل نماید خاطرنشان کرد: به طور کلی چرخش اقتصاد و تولید کشور نیازمند این است که مجلس بدون ملاحظات سیاسی و جریانی، آن را به حرکت درآورد. ورود حاشیه و جریان های سیاسی مجلس جدید را از هدف اصلی خود دور خواهد نگه داشت.

پیرهادی در ادامه تصریح داشت: فعلا پیشنهاد و شعارهایی که جریان اصلاحات و اعتدال برای ورود به مجلس دهم ارائه داده اند، چنین فضایی را برای حل مشکلات اقتصادی کشور ایجاد نمی کند. چنانچه نگاهی به ترکیب حضور کاندیداهای اصلاح طلب برای حضور در مجلس شورای اسلامی بیاندازیم، مشاهده می کنیم که نخبه های اقتصادی در این لیست حضور ندارد و به نوعی می توان نتیجه گرفت که اهداف اقتصادی در برنامه های این جریان وجود ندارد.

وی گفت: چنانچه مشاهده می کنید، مردم مشکل اقتصادی و معیشتی دارند و بایستی در برنامه های کاندیداها موضوع اقتصاد و حل مشکل معیشت و امنیت ملت در اولویت اول باشد. لازم است که متخصصین اقتصادی در لیست حضور داشته باشند که طرح های اقتصادی و معیشتی را در مجلس ارائه دهند. فعلا این امر محقق نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره کناره گیری اصولگرایان به نفع لیست ائتلاف 30 نفره برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بنده بسیار از این اقدام کاندیداهای اصولگرا ابراز رضایت می کنم. معتقدم که این دوستانی که به نفع لیست 30 نفره ائتلاف اصولگرایان کناره گیری کردند، در آینده می توانند به نمایندگان مجلس کمک و مشاوره های خوبی در تمامی زمینه های اقتصادی و سیاسی بدهند.