وقتی بی سوادی منتجب نیا را رسوا می کند!

گروه سیاسی -  امروز  منتجب‌نیا در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا ادعا کرد: تندروها در جلسات سری تصمیم گرفتند جمعیتی بالغ بر ۱ میلیون نفر را از روستا‌ها به تهران بیاورند و بودجه‌ای هم برای آن در نظر گرفتند تا آنها در تهران رای بدهند و آرای خود را بالا ببرند، لذا برای این مسئله باید وزارت کشور فکری کند چراکه برخی نهاد‌ها از پول بیت المال هزینه می‌کنند تا مردم را برای رای دادن به تهران بیاورند!!

به گزارش افکارخبر، این ادعای منتجب نیا در حالی است که اگر ظرفیت هر اتوبوس را ٤٠ نفر در نظر بگیریم ، برای آوردن یک میلیون رای‌دهنده ادعایی منتجب نیا از روستاهای همجوار به تهران به ٢٥ هزار اتوبوس نیاز خواهد بود و این در حالی است که طبق آمار رسمی اعلام شده، کل اتوبوس‌های تهران ٦٥٠٠ دستگاه بیشتر نیست!

 حتی اگر خوشبینانه نگاه کنیم و فرض کنیم هر اتوبوس قرار است سه بار مسافت رفت و برگشت تا شهرستان همجوار  را طی نماید نیز باز به بیش از ٨ هزار اتوبوس یعنی معادل اتوبوسهای تهران نیاز خواهد بود!!

علاوه بر آن ترافیک ایجاد شده برای جابجایی 1میلیون نفر در ورودی و خروجی های تهران خیلی بیشتر از ترافیک ناشی از مسابقه دربی است که نهایتا صد هزار نفر جمعیت با خود به همراه دارد.

آیا بهتر نیست منتجب‌نیا به جای آن که برای مظلوم‌نمایی و جمع‌آوری آرا اقدام به خبرسازی و تشویش اذهان عمومی کند، برنامه‌های دوستان همفکر خود را ارائه نماید تا رای حلال  جذب نمایند؟