اصولگرایان پیروز انتخابات خواهند بود/ تشخیص فردی کنار گذاشته شود

گروه سیاسی-الیاس نادران نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر،  با اشاره به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند گفت: ضرورت دارد تا حضور مردم در پای صندوق های رای زیاد باشد و هر چه  مشارکت بیشتر باشد، پشتوانه مردمی نظام قوی تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه توصیه می شود حامیان اصولگرایان به لیست کامل 30 نفره ائتلاف اصولگرایان رای دهند، افزود: توصیه همه بزرگان اصولگرایان این است که باید به لیست کامل اصولگرایان رای داده شود.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تاکید کرد: افراد باید تشخیص فردی را کنار بگذارند و به کسانی که لیست 30 نفره را نهایی کردند، اعتماد کنند.

نادران گفت: برای نهایی کردن لیست ائتلاف اصولگران همه گرایش های سیاسی حضور داشتند که در نهایت لیست 30 نفره با حضور همه گرایش های سیاسی نهایی شد.

وی تصریح کرد: آنهایی که نخواستند با اصولگرایان باشند و به سمت اصلاح طلبان رفتند تکلیف شان مشخص است.

چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: خواهش و توصیه ما این است که افراد بصورت کامل رای دهند و افراد را جدا نکنند تا فرصت خدمت برای اصولگرایان فراهم شود.

نادران در پاسخ به این سوال که به نظر شما پیروز انتخابات  دهمین دوره مجلس اصولگرایان خواهند بود، گفت: امیدوارم اصولگرایان پیروز انتخابات باشند.