محسن رضایی: ایرانی‌ها سیاسی‌ترین مردم جهان هستند

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور در این حسینیه، در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

محسن رضایی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با وجود اینکه ملت بزرگ ایران در انتخابات گذشته هم حماسه‌های بزرگی آفریدند ولی این انتخابات یک حماسه بسیار بزرگتر خواهد بود و مردم نیز بسیار باشکوه در انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه نشاط و شادابی که امروز در چهره مردم می‌بینیم بسیار فوق‌العاده است،‌گفت: به نظر می‌رسد ملت ایران سیاسی‌ترین ملت جهان هستند و موقعیت و شرایط امروز کشور را به خوبی درک می‌کنند و فراتر از احزاب و جناح‌ها می‌دانند که منافع ملی‌شان در چه چیزی است و امروز هم به موقع پای کار آمدند و ان‌شاءالله انتخابات خوبی را امروز پشت‌سر خواهیم گذاشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: مهمترین تأثیر حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات نسبت به مسائل بین‌المللی این است که موجب تقویت روابط ما با کشورهای مختلف می‌شود و به دنیا ثابت می‌کند که مسیر جمهوری اسلامی ایران همان مسیر گذشته است و تغییری در این مسیر داده نشده است.

وی اضافه کرد: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات به دنیا نشان می‌دهند که این نظام را می‌خواهند و پای دفاع از ایران و منافع انقلاب ایستاده‌اند، این موضوع می‌تواند در تثبیت امنیت‌مان بسیار مؤثر باشد.

وی در پایان تأکید کرد: توصیه من به احزاب و  جناح‌های سیاسی این است که سعی نکنند آرای مردم را هزینه پیشرفت خودشان کنند بلکه همه باید هزینه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران شویم.