پیام تسلیت ارتش در پی ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی

 به مناسبت ارتحال عالم ربانی، مرحوم حضرت آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و تولیت آستان قدس رضوی؛ روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

 

در این پیام آمده است: خبر ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی، نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی موجب تاسف و تالم فراوان گردید. آن مرحوم عالمی فاضل و وارسته بودند که در طول حیات پر برکتشان و در مسئولیت های خطیر و مناصب گوناگونی که برعهده داشتند؛ هر آنچه در توان داشتند را برای شناساندن مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (سلام الله علیهم اجمعین) به کار گرفته و با نگاهی عمیق و الهی و مدیریتی عالمانه؛ افتخاری برای جهان تشیع، عالمی مجاهد و یار صادق انقلاب بودند.

 

این پیام می‌افزاید: آن مجاهد فرزانه و ولایی در دوران مبارزات علیه رژیم ستمگر ظاغوت، با تحمل شکنجه‌ها و زندان‌های طاقت فرسا، از هیچ تلاشی در جهت حمایت از راه امام راحل دریغ نکردند و در دوران پس از پیروزی انقلاب، تا پایان عمر پربرکتشان منشاء خدمات شایان و تاثیرگذاری به نظام اسلامی بودند.

 

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران درگذشت آن عالم مجاهد و فرزانه را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، خانواده بزرگوار ایشان و ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم مغفور علو درجات و همنشینی با اولیاء الهی را از درگاه احدیت مسئلت می نماید.