حضور مردم پای صندوق رای از جنس مطالبه دغدغه‌ها است

الیاس حضرتی منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشارکت مردم مثل همیشه در انتخابات ایران فوق‌العاده بود.

وی افزود: مردم آنجا که لازم باشد حضور قوی در صحنه داشته باشند، معمولا سعی می‌کنند حضور خود را به ثبت برسانند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم تصریح کرد: در همه ادوار مردم در این خصوص سنگ تمام گذاشتند ولی این دفعه به صورت ویژه حضور پیدا کردند. به ویژه در شهر تهران یک ویژگی خاصی به نسبت سایر دوره‌ها وجود داشت.

حضرتی در ادامه یادآور شد: مردم علاوه بر حضور باشکوه خود در انتخابات بسیار با دقت عمل کرده و به صورت لیستی و کامل رای دادند که نتیجه آن هم مشخص شد. هر چند که دفعات قبل هم این کار انجام می‌شد ولی ممکن بود با بی‌حوصلگی و تنها به چند نفر رای داده و خسته می‌شدند ولی این بار با انگیزه جدی مردم به میدان آمدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در تهران و سایر استان‌ها مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با حوصله و دقت رای دادند تا از تمام ظرفیت قانونی که قانون در اختیار آنها قرار داده، به خوبی استفاده کنند.

منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این حضور هم به جهت این است که مردم مسائل و مشکلات، درخواست‌ها، دغدغه‌ها و نگرانی‌هایشان همچنین تلاش خود برای تغییر مدیران و نمایندگان را از طریق صندوق رای حل و فصل کنند.

حضرتی در خاتمه مطرح کرد: مردم به صندوق رای اعتماد پیدا کردند و فکر می‌کنند از این طریق مسائل و مصائب‌شان را به خوبی اعمال کرده و آنچه مدنظرشان است را پای صندوق رای به ثبت رساندند.