سردار نقدی:قیام جهانی در گرو بیداری ملت‌هاست

 سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جریان سفر به استان خوزستان با جهادگران گروه جهادی طلاب خارجی در شهرستان شادگان دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه طلاب و مبلغان تشیع سربازان امام زمان(عج) هستند، اظهار داشت: وعده داده شده که امام زمان(عج) وقتی که جهان پر از ظلم است، ظهور می‌کنند تا جهان پر از ظلم را به قسط و عدل تبدیل کند و این وعده خداوند متعال است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نظام حاکم بر جهان براساس ظلم بنا شده، تصریح کرد: در حال حاضر همهٔ دنیا پر از ظلم است و هر جای دنیا را که بنگرید اساس و ارکان اداره جامعه بشری براساس ظلم قرار دارد. ساختار زندگی بشر در تمام دنیا براساس ظلم بوده و اگر عدالتی هم اجرا می‌شود به خاطر کنترل جوامع است.

سردار نقدی با طرح این سوال که چرا با وجود فساد در جهان، امام زمان(عج) ظهور نمی‌کنند، گفت: سوال اینجاست که با وجود این همه ظلم، چرا امام زمان(عج) ظهور نمی‌کند؟ در یمن، فلسطین، میانمار، پاکستان، افغانستان و... هر روز مردم زیادی کشته می‌شوند و حتی در خود آمریکا و اروپا به مردم ظلم و جنایت می‌شود، پس چرا امام زمان(عج) ظهور نمی‌کند؟ مسئله این است که خیلی از ملت‌ها این ظلم را پذیرفته‌اند، اما چون حس نمی‌شود ملت‌ها در مقابل آن حرکت و ایستادگی نمی‌کنند و در جریان زندگی، ظلم را هم پذیرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بیداری جوامع لازمه برپایی قسط و عدل در جهان است، خاطر نشان کرد: این ظلم در جهان پذیرفته شده و ملت‌ها فکر می‌کنند که باید به همین شکل زندگی کنند و در واقع ظلم را احساس نمی‌کنند. باید به جوامع آگاهی داد تا بتوانند فرق بین ظلم و عدل را تشخیص دهند و تا زمانی که این خود آگاهی به وجود نیاید، انقلاب جهانی رخ نمی‌دهد.

رئیس سازمان بسیج کشور خطاب به طلاب خارجی گفت: امروز رسالت شما این است که بیداری اسلامی را گسترش دهید و ما اگر توانستیم ملت‌های دنیا را نسبت به ظلم و جوری که به آنها می‌شود، بیدار کنیم آنگاه زمان قیام جهانی فرا می‌رسد.

سردار نقدی با تشبیه انقلاب به فصل بهار، تصریح کرد: یک سری از آدم‌هایی که درک درستی از انقلاب نداشته و در کشور مسئولیت هم دارند، مدعی‌اند که ما یک بار در سال 1357 انقلاب کردیم و انقلاب دیگر تمام شد.

وی افزود: در هر دوره‌ای از انقلاب همیشه افراد یا گروه‌هایی بوده‌اند که مقابل انقلاب بایستند مثل بنی‌صدر، منافقین و توده‌ای و... وقتی هم که از بین می‌روند برای دیگران درس عبرت نمی‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به کسانی که انقلاب اسلامی را تمام شده می‌دانند، گفت: در دعایی سال تحویل یا مقلب القلوب و الابصار، «مقلب» به معنای زیر و رو کردن و «محول» به معنای انقلاب است.

سردار نقدی این انقلاب روی خون شهدا بنا شده و راه خودش را می‌رود، اضافه کرد: تلاش برای بهتر شدن به معنای انقلاب است و این فکر و اندیشه انقلابی را باید گسترش داد تا راه برای قیام جهانی باز شود.

وی با بیان اینکه رد ادعای برخی از منحرفین که می‌گویند باید ظلم و جور را افزایش داد تا امام زمان(عج) ظهور کند، گفت: ظلم زیاد است و فقط باید احساس شود و ملت‌ها با ظلم آشنا شده تا در مقابل آن بیاستند.