حمایت تمام‌عیار مجلس از «سیاست‌های موشکی»

علاء‌الدین بروجردی افزود: از همه ظرفیت «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» و «مجلس شورای اسلامی» برای تصویب بودجه مورد نیاز طرح‌های توسعه‌ای توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای توانمند سازی حوزه موشکی ایران تقدیر می‌کنیم.

 

بروجردی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی قویا معتقد است سیاست ‌نیروهای مسلح در عرصه موشکی به امنیت ملی جمهوری اسلامی گره خورده است.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیاست‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تغییر نخواهد کرد.

 

وی افزود: سیاست‌های موشکی ایران، منطقی‌ترین روش بازدارندگی بوده است و هیچگونه منافاتی با مقررات بین‌المللی و قطعنامه‌های صادرشده ندارد.

 

بروجردی گفت: برای کشوری که 8 سال درگیر جنگ تحمیلی بوده و بسیاری از شهرهای آن مورد حملات متعدد موشکی قرار گرفته است، سیاست‌های موشکی روشی بازدارنده خواهد بود.

 

نماینده مردم بروجرد اظهار کرد: کشوری که پذیرفته است بمب هسته‌ای نداشته باشد و از طرفی سلاح‌های کشتار جمعی از جمله شیمیایی را حرام می‌داند و با آن مخالف است، اگر توانمندی موشکی متناسبی نداشته باشد، عملا دشمن را برای حمله به طمع می‌اندازد.

 

بروجردی که با خبرگزاری صدا وسیما گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه دخالت ‌کشورهای غربی در سیاست‌ موشکی ایران را محکوم کرد و گفت: موضع‌گیری آمریکا، انگلیس، فرانسه و ‌آلمان از هیچ منطقی برخوردار نیست و از دید نمایندگان مجلس شورای اسلامی این اقدام محکوم است.

 

وی افزود: به این کشورها توصیه می‌کنیم بیهوده آب در هاون نکوبند چرا که سیاست‌های موشکی ایران هیچگاه تغییر نخواهد کرد.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: کشورهای منطقه و جهان بخوبی می‌دانند توانمندی‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران صرفا با هدف بازدارندگی بوده است و هیچ کشوری در معرض تهدید حملات موشکی ایران نخواهد بود.