کاخ سفید بداند قدرت موشکی از خطوط قرمز ایران است/ نباید به کلید زنگ زده خارجی‌ها امید بست

سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با مضحک خواندن تلاش اوباما در گره زدن تسهیل فرایند لغو تحریم‌ها به توقف برنامه موشکی کشورمان اظهار داشت: پیمان شکنی و بدعهدی ذات منطق امریکایی است و معاهدات با دولت‌ها تا هنگامی مقبول و مورد پذیرش و تمکین کاخ سفید است که کشورها به گونه‌ای عمل کنند که خود را نیازمند سلطه امریکایی بدانند و بگویند ما تحت این سلطه می‌توانیم منافع مورد نظر را تأمین و امریکایی‌ها هم منافع خودشان را بدست آورند.

وی افزود: البته محاسبات امریکایی در قبال جمهوری اسلامی و ملت ایران کاملا غلط و اشتباه است و تجربه نشان داده است که هوشمندی نظام و بصیرت، آگاهی، غیرت‌مندی و استقلال طلبی و خود اتکایی ایرانی ها همواره آرزوی آنها در این زمینه را بر باد داده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با وقیحانه خواندن اظهارات رئیس هیأت حاکمه امریکا تصریح کرد: کاخ سفید بداند که ظرفیت‌های دفاعی و قدرت موشکی به ویژه در دوره پرفتنه و پر تهدید کنونی از خطوط قرمز ملت ایران و پشتوانه امنیت ملی کشور بوده و به احدی اجازه دست اندازی به آن داده نخواهد شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه بدعهدی امریکا واقعیت درس آموز و انکار ناپذیر امروز به شمار می رود و دولت و ملت ایران بایستی خود را مهیای مواجهه هوشمندانه و موفق با آثار و پیامدهای آن کنند، گفت: نسخه نجات بخش و تضمین کننده موفقیت‌های بزرگ و پیشرفت‌های آینده کشور راهبرد باور و اتکاء به توان داخلی است لذا ضروری است همه دستگاه‌ها و فعالان اقتصادی و مراکز ملی و آموزشی مربوطه با لبیک به رهبر معظم انقلاب در راستای شعار سال 95 اقدام و عمل نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی و مقاومت اقتصادی را در دستور کار قرار دهند.

وی تأکید کرد: مطالبه رهبری معظم و ملت عزیز ایران سرعت بخشیدن به کلید زدن اقدامات معطوف به اقتصاد مقاومتی است و نیروهای مسلح نیز آماده هرگونه کمک به دولت و نقش آفرینی در عرصه این فریضه بزرگ ملی هستند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح هرگونه غفلت و کوتاهی در اهتمام و اقدام نسبت به این راهبرد بزرگ را نابخشودنی و مستوجب قضاوت‌های سخت نسل‌های آینده دانست و خاطرنشان کرد: دوره شعار و رویکردها و رفتارهای تشریفاتی در موضوع اقتصاد مقاومتی به پایان رسیده است اکنون زمان اقدام و عمل است و از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود با عبور از وعده‌ها و وعیدهای بی پشتوانه و فریبنده جبهه دشمن با تکیه بر توانمندی‌های بومی و ظرفیت‌های ملی اقتصاد مقاومتی را مسیر موفقیت در عرصه حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم قرار داده و بدخواهان نظام و ملت ایران را ناامید و رسوا سازند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان گفت: کلید حل مشکلات جاری عرصه اقتصادی در داخل کشور است و نباید به کلید زنگ زده و شکننده‌ای که خارجی‌ها به ما نشان می‌دهند امید بست. خوشبختانه تجربه موفق نیروهای مسلح در این زمینه پشتوانه بسیار مناسبی است که می‌توان با درس آموزی از آن از مشکلات پیش روی با سرعت عبور کرد.