اکثریت خبرگان به ریاست "آیت‌الله جنتی" تمایل دارند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان پنجم با اشاره به اجلاسیه مجلس خبرگان و انتخاب هیئت‌رئیسه، گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «مجلس خبرگان باید انقلابی بماند و انقلابی عمل کند» گام اول در اجلاسیه خبرگان جدید، انتخاب هیئت‌رئیسه است و تلاش ما از مدت‌ها قبل این بود که شخصیت‌های انقلابی در هیئت رئیسه انتخاب شوند.

وی افزود: اکثریت قریب به اتفاق خبرگان هم نظر هستند که هیئت‌رئیسه‌ای انقلابی شکل بگیرد که بتواند منویات مقام معظم رهبری را در حوزه و جامعه ترویج کند.

این استاد حوزه علمیه درباره نامزدی آیت‌الله جنتی برای ریاست خبرگان تصریح کرد: بلاشک یکی از چهره‌های شاخص علمای انقلابی در کشور ما حضرت آیت‌الله جنتی است که اکثریت نمایندگان منتخب خبرگان به وی تمایل دارند و از ایشان دعوت شده برای ریاست نامزد شوند و امیدواریم این درخواست را اجابت کنند و رئیس مجلس خبرگان شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با بیان اینکه تعداد زیادی از نمایندگان فعلی رده سنی‌شان از نمایندگان قبل کمتر است، گفت: این مجلس از لحاظ نشاط و پویایی و ارتباط با بدنه جامعه و حضور در استان‌ها و ایجاد جریان فرهنگی در استان‌ها موفق‌تر از مجالس قبل خواهد بود.