آخرین اخبار از انتخاب استاندار جدید خوزستان

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور درباره تدوین لایحه جدید نظام انتخابات در وزارت کشور اظهارداشت: کارگروهی متشکل از کارشناسان وزارت کشور و دانشگاهیان با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس و شورای نگهبان مسئولیت اصلاح قانون انتخابات را بر عهده دارند تا لایحه جدید را بر اساس سیاست‌های کلی انتخابات تدوین کرده تا هر چه زودتر نهایی شود.

سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات ریاست جمهوری96 با قانون جدید برگزار می‌شود یا خیر؟ گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا انتخابات آتی را با قانون جدید برگزار کنیم.

امیری همچنین در پاسخ به سؤالی در رابطه با انتخاب استاندار جدید خوزستان گفت: 6 گزینه برای تصدی‌گری استانداری خوزستان مد نظر وزارت کشور قرار دارد و در حال بررسی این موضوع هستیم و امیدواریم هر چه زودتر استاندار جدید خوزستان معرفی شود.

سخنگوی وزارت کشور درباره نتایج نهایی بازشماری آراء در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر نیز اظهار داشت: آرای این حوزه انتخابیه توسط مسئولان ذی‌ربط مورد بازشماری قرار گرفته و قرار است گزارش آن درجلسه شورای نگهبان بررسی و تصمیم نهایی پیرامون آن اتخاذ شود و منتظر نظر شورای نگهبان هستیم.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر تغییر استاندار خراسان رضوی گفت که وی تغییر نمی‌کند.

انتهای پیام/