شکست برای جماعتی که خود را همیشه و در رویا‌های خود در صدر می‌دیده بسیار تلخ و ناگوار است تا جایی که مرز های ادب و اخلاق را برای خالی کردن خود در می نورند و در این راه نه تنها مخالفان خود را با الفاظ رکیک خطاب قرار می دهد بلکه حتی هم پیالگی های خود را نیز از این موهبت بی نصیب نمی گذارد.

این توهین ها و تمسخر ها زمانی بیشتر می شود که بر خلاف انتظار این جماعت خیال پرداز در روز رای گیری برای هیات رئیسه مجلس تنها سه نفر از ۹ نفر هیات رئیسه سهم حامیان غرب در مجلس شد.البته جماعت تجدید نظر طلب خارج کشور در روز رای گیری برای هیات رئیسه دائم مجلس جری تر شدند چرا که مصطفی کواکبیان در این روز برای ریاست مجلس تنها ۱۱ رای از بین ۲۹۰ نفر نماینده کسب کرد.

مطابق سنت مالوف در بین تجدید نظر طلبان که همیشه سعی دارند با آسمان ریسمان کردن عدم اقبال از حامیان خود از طرف مردم را به یکدیگر نسبت دهند این بار نیز این فریب خوردگان آرمیده در آغوش غرب به فکاهی بر علیه حامیان خود در داخل اقدام نمودند.

امید معماریان از جاسوسان و همکاران سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا که در پرونده نفوذ جیسون رضائیان نقش به سزایی داشت و وی را به عنوان طعمه در داخل کشور مورد استفاده قرار داده بود در مطلبی در کانال تلگرام خود در خصوص عدم توفیق کواکبیان نماینده لیست امید در انتخابات ریاست مجلس با انتشار  عکس زیر چنین نوشت:

معماریان

“شبیه سازی فنی موقعیت مصطفی کواکبیان لحظاتی پس از رای گیری ریاست مجلس که ١١ رای اورد. حتی برای باغبانی و مسوول درختکاری و ابپاشی گل های مجلس شدن هم ٢٠ رای لازم بود که حتی به اون هم نرسید.”

وی در این نوشته با تمسخر نقش باغبانی مجلس سطح یک نماینده اصلاح طلب را از باغبانی مجلس نیز کمتر دانست و با این ادبیات سعی نمود عصبانیت خود از این آرای نمایندگان به نماینده اصلاح طلب را به نمایش بگذارد.

لازم به یاد آوریست وی چندی قبل پس از انتشار تصویری موهن از شادی صدر که بر روی کاناپه ای منقش به اسما ائمه اطهار نشسته بود از این اقدام حمایت نمود و آن را “کار هنری زیبا در آمیزش برخی از عناصر با ریشه مذهبی در دکوراسیون خانه و مبلمان”!!! دانست.

همچنین دیگر عنصر نامطلوب تجدید نظر طلب یعنی ابراهیم نبوی در هفته گذشته در چند نوبت در حمله به رهبران جریان غرب گرا آنان را به خر تند رو ، واکسی ،درب و داغان و … الفاظ بسیار رکیک که قلم از نوشتن آن شرم دارد تشبیه نموده بود.