سفیر سوریه به لاریجانی تبریک گفت

 عدنان حسن، سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران در پیامی انتخاب علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس مجلس دهم را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

در جمهوری اسلامی ایران

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

با کمال افتخار و سرافرازی انتصاب جنابعالی با احراز اکثریت آرا به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی که نشانگر اعتماد والای نمایندگان مردم به توانمندی های جنابعالی در راستای خدمت به مردم برادر ایران، قضایای امت اسلامی و تحکیم بخشیدن به اصول و ارزش های انقلاب مبارک اسلامی ایران و رهبری حکیمانه حضرت امام آیت الله سیدعلی خامنه ای دام ظله العالی می باشد به خود و به جنابعالی تبریک می گویم.

آقای رئیس، جنابعالی تا کنون به بهترین وجه با اراده ای و ایمان راسخ اقتدار بی نظیر و دید راهبردی فراگیر از قضایا و منافع ملت برادر ایران دفاع کرده و در راستای تحکیم بخشیدن به نقش جمهوری اسلامی ایران و جایگاه دفاع منطقه ای و بین المللی آن تلاش نموده اید. مواضع شرافتمندانه و اصیل جنابعالی در حمایت از سوریه در جنگ خود علیه تروریسم تکفیری و حمایت از محور مقاومت بعنوان برگ زرین در تاریخ منطقه جاودان خواهد ماند. و ملت، دولت و رئیس جمهوری سوریه بشار الاسد هرگز نقش مهم جنابعالی در حمایت از پایداری مردم و رهبری سوریه در رویارویی با نقشه های تروریستی تکفیری که از سوی آمریکا و مزدوران آن در منطقه حمایت می گردد، از یاد نخواهند برد.

اینجانب با آرزوی موفقیت روزافزون برای جنابعالی در انجام مسئولیت های خطیر خود در راستای اقتدار بخشیدن به جایگاه جمهوری اسلامی ایران و نقش بی نظیر آن در منطقه و جهان و همچنین تحکیم روابط راهبردی سوریه و ایران و حمایت از محور مقاومت در منطقه مراتب احترام و افتخار خود به نقش آفرینی شجاعانه جنابعالی که از ارزش های معنوی و اصول اخلاقی و انسانی انقلاب اسلامی و اندیشه های حکیمانه مقام معظم رهبری دام ظله العالی سرچشمه می گیرد ابراز داشته و آمادگی خود را جهت خدمت در این راستا اعلام می دارم.

اینجانب با آرزوی تندرستی همراه با عزت، موفقیت و سربلندی برای جنابعالی مراتب سپاس و تقدیر خود را تجدید می نمایم.