دعوت عقاب ایران به براندازی نظام!

 از زمانی که سرلشگر مهدی روحانی قول آزادی ایران را داده سال های درازی می گذرد. پس از آنکه طرح مضحک و خنده دار براندازی نظام ج.ا.ا با حمله جنگنده های نظامی به شکست انجامید، کمتر کسی تصور می کرد که مهدی روحانی بار دیگر در مقابل دوربین ظاهر شود اما برخلاف انتظار او بعد از چندماه دوباره در مقابل دوربین ظاهر شد. او این بار به جای نقشه های نظامی به طرح سیاسی روی آورد.

 در تازه ترین سلسله برنامه های سیاسی استاد مهدی روحانی [!] وی به نقش شورای نگهبان در نظام ج.ا.ا اشاره کرد. مهدی روحانی با اعتراف به اینکه شورای نگهبان از ارکان اصلی و حافظ منافع نظام جمهوری اسلامی ایران است به لزوم سرنگونی این نهاد تاکید کرد. نکته جالب توجه اینکه او تنها راه سرنگونی شورای نگهبان را آگاهی و انتقال اندیشه های سیاسی عقاب میان جوانان عنوان کرد. گفتنی است شورای نگهبان یکی از مجموعه نهادهایی است که در این طرح از آن نام برده شده است.

 در همین رابطه سرلشگر مهدی روحانی طرحی با عنوان «رستاخیز میهنی» پیشنهاد کرده است. طرح رستاخیز میهنی در حالی از سوی عقاب ایران مطرح می شود که طرح های مشابه این پیشتر به شکست ختم شده است.سرلشگر مهدی روحانی که بسیاری از سلطنت طلبان او را از آخرین نظامیان نزدیک به محمد رضا پهلوی می دانند اعلام کرد: «عقاب در یک جا با شما متفاوت است، اگر شما خیزش سیل آسا نداشته باشید؛ رستاخیز چهارم را عقاب ایران پس فردا، پس اون فردا اعلام خواهد کرد. ما تا رستاخیز هزار هم اگر شده حتما می رویم که مملکت را پس بگیریم».

 مهدی روحانی هم اکنون در تلویزیون کانال وان برنامه «عقاب ایران» را تهیه و تولید می کند. تلویزیون کانال وان از شبکه های ماهواره ی وابسته به سلطنت طلبان و مدیریت آن برعهده شهرام همایون می باشد. مهدی روحانی تا پیش از این برنامه عقاب ایران را در تلویزیون پارس اجرا می کرد.

درباره اینکه چرا ضدانقلاب همواره در شبکه های ماهواره ی دم از براندازی می زند حرف و حدیث های بسیاری در میان است. به نظر می رسد تلاش برای به دست آوردن منابع مالی از طریق همیاری [کمک های مالی بینندگان] یکی از اصلی ترین دلایل این مهم باشد. در این باره می توان به نمونه های بسیاری اشاره کرد! تلویزیون کانال وان به مدیریت «شهرام همایون»، همواره از این روش برای تامین منابع مالی استفاده کرده است. نمونه بارز این تلاش ها به طرح به اصطلاح ملی «ماهستیم» باز می گردد که شهرام همایون توانست منابع مالی لازم برای چندسال فعالیت رسانه ی را فراهم آورد.