پوردستان: نابودی اسرائیل تا 25 سال دیگر محقق می‌شود

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران درباره پیام‌های این راهپیمایی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی و امت اسلام با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس تلاش می‌کنند تا از ملت فلسطین حمایت کنند و نشان دهند که قدس قدرتی به نام جهان اسلام در حال شکل‌گیری است.

امیر پوردستان ادامه داد: پیامی که فرماندهی کل قوا فرمودند که ما 25 سال آینده شاهد وجود رژیم صهیونیستی نخواهیم بود با این حضور حماسی محقق می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره تلاش غربی‌ها برای محدود کردن برنامه موشکی ایران پس از برجام گفت: 37 سال است که ما تحت این فشارها هستم متناسب با این فشارها حرکت خود را ادامه داده‌ایم از این رو هر چه که آنها حلقه محاصره را تنگ‌تر کنند، ملت ایران پرنشاط‌ تر از قبل نه تنها در عرصه موشکی که در سایر حوزه‌های علمی نیز پیش می‌رود و کشورهای هم‌پیمان خود را حمایت می‌کند.

وی تأکید کرد: ما نه تنها در عرصه موشکی بلکه توانسته‌ایم در حوزه‌های علمی نیز که مورد نیاز جمهوری اسلامی ایران است قوی‌تر بشویم تا هم خود از آن بهره ببریم و هم کشورهای هم‌پیمان را مورد حمایت قرار دهیم.