اسماعیلی: برد و قدرت موشک‌هایمان را بالاتر خواهیم برد

امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" گفت: کشورهای حامی تروریسم که اکثراً در مجامع بین‌المللی به عنوان کشورهای حامی حقوق بشر معروف هستند، معروفیتشان کذب و بی‌جهت است. حقیقت امر آن است که آن‌ها کشورهای حامی استکبار و سرمایه اندوزی هستند.

 

اسماعیلی تصریح کرد: هر کس از خشونت و تروریسم حمایت کند، همه تهدیدات به خودش برمی‌گردد. مشاهده کردیم که تمام آن کشورهایی که آمدند از تروریسم و خشونت حمایت کردند و برای این امر، پول صرف کردند و سیستم‌ها و سلاح‌های نظامی تهیه کردند و نفر آموزش دادند، الان در کشورها و شهرهای خودشان، بمب‌گذاری شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء افزود: در فضای جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم، خنثی کننده همه بمب‌ها و تهدیدات است.

اسماعیلی تصریح کرد: تهدیدات، همه کشورهای ترویسم را به ترس انداخته است. وقتی کشوری از یک اتحادیه جدا می‌شود، عنوان می‌کنند به دلیل مسائل اقتصادی است ولی اصلاً این طور نیست و خیلی مسائل پشت پرده وجود دارد.

امیر سرتیپ اسماعیلی گفت: تهدیدات، ما را قوی‌تر و همدل‌تر کرده و مردم ما در کنار یکدیگرند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد اخبار جدید حوزه هوافضا و پدافند جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: خبر جدید این است که به همت مردم و در راستای تحقق خواست مردم، سربازان و خدمتگزارانشان در نیروهای مسلح و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، به یاری خداوند، کاری خواهند کرد که تا پایان سال، موشک‌های ما، هم بردشان و هم قدرت مانورشان بالاتر می‌رود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در پایان افزود: آنچه که واقعیت دارد، همت مردم ایران و خون شهداست. خون شهدا و همت مردم اجازه نمی‌دهد که پوتین یک سرباز غیرایرانی در خاک ایران جایش بماند.