اظهارات فرمانده حلب سوریه درباره ولایت فقیه ایران

فرمانده نیروهای مقاومت اسلامی نُجَباء در حلب سوریه در سخنانی بر آمادگی رزمندگانش برای مواجهه با چالش های آینده جهان اسلام در هر زمان و مکان تاکید کرد.

«شیخ مختار» با بیان اینکه "الگوی نُجَباء در جهاد، امام حسین(ع) است و این تشکل مقاومتی از واقعه کربلا الهام می گیرد"؛ خاطرنشان ساخت: ما بر خود واجب می دانیم که در صورت نیاز به یاری مظلومان جهان بشتابیم.

وی افزود: سراسر این کره خاکی صحنه مبارزه حق علیه باطل است و رزمندگان مقاومت برای مقابله با نقشه های شوم دشمنان علیه اسلام و مسلمین لباس رزم بر تن کرده اند.

فرمانده نیروهای مقاومت اسلامی نُجَباء در حلب سوریه با اشاره به هدف جبهه مقاومت برای آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی گفت: آل سعود در راستای معاهده با انگلیس، تمام توان خود را برای حمایت از صهیونیست ها برای اشغال فلسطین به کار گرفته است.

شیخ مختار همچنین با تاکید بر "تقید مقاومت اسلامی نُجَباء به ولایت فقیه" تصریح کرد: هر کجا جمهوری اسلامی لازم بداند حضور پیدا خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار داشت: رزمندگان مقاومت تا کنون توانسته اند نقشه صهیونیست ها برای خروج از انزوا و ارتباط با ترکیه از طریق کشور سوریه را نقشه بر آب کنند.