اطلاعات و اخباری داریم که خارجیها درباره انتخابات کار می‌کنند

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز پنج‌شنبه (31تیر) در دومین همایش فصلی خانه احزاب که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد:در حوزه نقل و انتقالات مالی هیچ مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: جنگ روانی که علیه جمهوری اسلامی به راه افتاده موجب شده که رسانه‌های جهان با محور ایران هراسی جنگ روانی علیه کشورمان  راه‌اندازی کنند اما امروز چنین موضوعی وجود ندارد.

وزیر کشور با بیان "به‌عنوان وزیر کشور اعلام می‌کنم که توطئه‌ها و دشمنی آمریکا علیه ما کم نشده بلکه آنها مجبور شدند در مقابل اقتدار ایران کوتاه بیایند"، افزود: نباید خودمان قدرتمان را کتمان کنیم.

رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه سرمایه اصلی کشور در مبارزه، مقاومت و اعتماد مردم است، گفت: هیچ کس ادعا نکرده که دولت جمهوری اسلامی یک دولت اکمال است.

وی با ابراز "مدل اقتصاد مقاومتی رهبری را با جان و دل پذیرفتیم"، تصریح کرد: تا شهریور نقدینگی واحدهای کوچک را تأمین می‌کنیم.

وزیر کشور با اعلام اینکه بیکاری مسئله مهمی است، گفت: همه باید در برطرف کردن این مشکل تلاش کنند.

رحمانی فضلی با اظهار "در حوزه سیاست داخلی از نشاط خوبی برخوردار هستیم"، افزود: ظرف این سه سال  هیچ منع قانونی برای فعالیت احزاب وجود نداشته‌ حتی آنها را نیز تقویت کردیم. البته فعالیت احزاب در شرایط موجود قابل قبول است.

وی ادامه داد: در حوزه اجتماعی وضعیت به‌گونه‌ای است که وحدت برقرار است و آسیبهای اجتماعی موضوعی است که باید پیگیری شود.

وزیر کشور با بیان "بستر انتخاباتی ما می‌تواند به‌دلایل بی‌تدبیری و فقدان مدیریت به یک تنش تبدیل شود"، گفت: براساس اطلاعات و اخباری که داریم از خارج در حال کار کردن به‌روی انتخابات هستند.

رحمانی فضلی با تأکید بر "نباید این اتهام در جامعه ایجاد شود که همه مدیران ما مشکلات مالی دارند"، افزود: مدیران بانکی مجاهدین اصلی اقتصادی هستند.