سعودی ها می دانند اگر خطایی از آنها سر بزند با پاسخ فوری ایران روبرو می شوند
علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار بیانیه هشدارآمیز نیروی دریایی سپاه در پی برگزاری رزمایش دریایی عربستان سعودی در خلیج فارس، گفت: بیانیه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک اقدام هشدارآمیز به سعودی هاست.

 

وی با بیان اینکه سعودی ها از توان دفاعی جمهوری اسلامی کاملا مطلع هستند و بعید می دانم که آنها وارد آبهای سرزمینی ما بشوند تاکید کرد: سعودی ها می دانند اگر خطایی از سوی آنها سر بزند با پاسخ فوری ایران روبرو خواهند شد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مانورهای بی پایه و اساس سعودی ها نمی تواند تاثیری در پیگیری جامعه جهانی در خصوص مداخله آنها در فاجعه یمن و منا داشته باشد عنوان کرد: عربستان سعودی با توجه به جنایاتی که در یمن انجام داده و همچنین مسئولیت مستقیمی که در فاجعه منا دارد، به طرق مختلف سعی در فرار از پاسخگویی دارد.

 

رحیمی در پایان با بیان اینکه مانورهایی که عربستان سعودی در خلیج فارس برگزاری می کند قطعا بدون جواب نخواهد ماند خاطرنشان کرد: همچنانکه در سال ها و ماههای اخیر، رزمایش ها و مانورهای بسیار ایده آل و قدرتمندانه ای را از سوی نیروهای مسلح خودمان در خلیج فارس و دریای عمان داشته ایم، قطعا مانور اخیر سعودی ها از سوی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.