وزیر اطلاعات:امنیت ایران تصادفی نیست
حجت الاسلام سید محمود علوی در دیدار با مردم اشتهارد افزود: وحدت، همدلی و هم افزایی مسئولان در کشور موجب می شود تا مشکلات کمتر شود و بخاطر همین وحدت و همدلی بین مسئولان و مردم، مشکلات هم برطرف خواهد شد.
 
وی ادامه داد: وحدت با خود برکت، همدلی و برادری را درجامعه به همراه دارد که این عامل اثر بخش در کشورما وجود دارد.
 
وی افزود: امروزمعرفت، درک، تعهد و احساس مسئولیت برای رسیدگی به مشکلات با خدمتگزاری مسئولان به مردم همراه شده است.
 
علوی گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل نام گذاری شده است تا مسئولان و مردم برای شکل گیری این موضوع مهم در کشور تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: لازمه شکل گیری اقتصاد مقاومتی همدلی است که این مهم درجامعه ما وجود دارد.
 
حجت الاسلام علوی افزود: انتظار شهدا ازمردم ومسئولان همدلی و همزبانی است که باید به آن عمل کنیم تا جامعه رشد وتوسعه پیدا کند و مشکلات برطرف شود.
وی گفت: در دنیا کشورهایی مانند آمریکا وعربستان ادعای امنیت دارند اما چنین نیست و ما می بیینم دراین کشورها مردم امنیت ندارند.
 
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران امنیت کامل دارد که عامل آن باهم بودن مردم ، مسئولان و شخص مقام معظم رهبری است که رکن مهم وحدت وامنیت جامعه است.
وی بیان کرد:امنیت ایران تصادفی نیست وآرامش مردم مرهون جانشفانی های شهدا و مدیریت و هدایت رهبری معظم انقلاب و دولت است.
 
وزیراطلاعات افزود: یکی ازبخش های شکل گیری اقتصاد مقاومتی امنیت است زیرا درجایی سرمایه گذاری می شود که درآن امنیت وجود داشته باشد.
 
وی گفت: امنیت تا موقعی که ازدست نرود قدر آن دانسته نمی شود ولی مردم ایران را قدرامنیت کشور را می دانند و این هم نتیجه ولایتمداری درجامعه وتلاش دولت و همدلی مردم است.
 
وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش به ویژگی های شهرستان اشتهارد اشاره کرد وافزود: شهرستان اشتهارد به خاطر شخصیت های بزرگی علمی و علمایی مانند مرحوم آیت الله اشتهاردی، شهید حجت الاسلام سلطانی و رزمندگان وشهدای بزرگوار هشت سال دفاع مقدس دارای شاخصه های علمی، فرهنگی و تاریخی است.
 
وزیراطلاعات با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: این روزها اربعین حسینی را درپیش داریم و این مناسبت نماد پیشوایاهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.
 
وی افزود: امروز جوانان ایران اسلامی وقتی نام کربلا را می شنوند دلشان به سمت این سرزمین پرمی کشد وبه همین دلیل اربعین هرساله باشکوه تر ازسال های قبل برگزار می شود.