آغاز تحقیق و تفحص از 2 تابعیتی ها در این هفته با انتخاب هیئت رئیسه

گروه سیاسی- محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه در روزهای آینده هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از 2 تابعیتی ها در حوزه مسؤولان و مدیران ارشد و مدیران دارای گرین کارت انتخاب و انشاله انتخاب می شوند، گفت: اینجانب روز گذشته با 10 عضو این کمیته صحبت کردم و قرار شد جلسه ای برگزار کنیم تا هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص را انتخاب و کار آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه کمیته شامل یک رئیس، 2 نواب رئیس و یک دبیر خواهد بود، تصریح کرد: علاوه بر اینجانب، جواد کریمی قدوسی، حسینعلی حاجی دلیگانی، محمد دهقانی، نادر قاضی پور، حسن نوروزی، سید حسین نقوی حسینی، قاسم جاسمی، مجتبی ذوالنوری، ابوالفضل ابوترابی و مجید ناصری نژاد۱۱ عضو کمیته تحقیق و تفحص از دو تابعیتی‌ها هستند.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از 2 تابعیتی ها در حوزه مسؤولان و مدیران ارشد و مدیران دارای گرین کارت افزود: ما در اولین نشست بعد از انتخاب هیئت رئیسه کمیته، اولویت بندی و تقسیم کار انجام می دهیم تا کار تحقیق و تفحص بصورت سازمان یافته پیش برود.

گفته می شود که 79 نفر 2 تابعیتی در سطح مدیران و مسئولان هستند که برخی افراد حتی پست های مهمی هم دارند.

همچنین شنیده شده برخی مدیران کل در ادارات مختلف، مدیران بانک ها،  مدیران شرکت های دولتی و اعضای هیئت مدیر این شرکت ها و کارکنان دولت 2 تابعیتی هستند که با انجام تحقیق و تفحص وضعیت این عده روشن تر می شود.

طرح تحقیق و تفحص از 2 تابعیتی ها در حوزه مسؤولان و مدیران ارشد و مدیران دارای گرین کارت روز سه شنبه 25 آبان در صحن مجلس مصوب شد.

علیرضا تهرانی