تعویق طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران/ همکاری خوب قالیباف برای بررسی

گروه سیاسی- محمدرضا رضایی نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تهران گفت: با توجه به ار جاع این طرح به کمیسیون عمران مجلس، ما تا کنون در کمیسیون سه جلسه جهت بررسی این طرح برگزار کردیم که در هر سه جلسه از محمدباقر قالیباف شهردار تهران دعوت کردیم که وی به همراه معاونین خود در جلسه حضور یافت و پاسخگوی سوالات نمایندگان بود.

وی با بیان اینکه طرح تقحیق و تفحص از شهرداری تهران دارای چند محور است، افزود: در جلسات گذشته موضوع قراردادها و پروژه های شهرداری تهران، موضوع تغییر کاربری و واگذاری املاک با تخفیف را بررسی کردیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: قرار بود چهارمین جلسه همین هفته برگزار تا موضوع جمع بندی شود اما متقاضیان تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از جمله مصطفی کواکبیان و محمود صادقی نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به کمیسیون مراجعه و اعلام کردند که به دلیل بررسی برنامه ششم توسعه در صحن مجلس و نداشتن فرصت، فعلا رسیدگی به این طرح به تعویق بیافتد.

رضایی افزود: بنا به تقاضای خود نمایندگان فعلا کمیسیون این طرح را به تعویق انداخت تا در فرصتی دیگر بررسی شود.

وی از همکاری خوب محمدباقر قالیباف شهردار تهران برای بررسی این طرح در کمیسیون خبر داد و گفت: آقای قالیباف همواره آماده پاسخگویی به سوالات نمایندگان بوده و هر وقت ما از ایشان دعوت کردیم، در کمیسیون عمران مجلس حضور یافت.

بعد از جوسازیهای برخی رسانه های اصلاح طلب در خصوص واگذاری املاک نجومی  با تخفیف های ویژه در شهرداری، برخی از نمایندگان تند رو اصلاح طلب خواستار تحقیق و تفحص از شهرداری تهران شدند که این طرح در دستور کار کمیسیون عمران مجلس قرار دارد.


علیرضا تهرانی