حزب موتلفه برای کسب قدرت وارد انتخابات نشده است

اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در همایش کانون اعضا و طرفداران حزب موتلفه اسلامی استان تهران با بیان اینکه امروز دنیای استکبار در مقابل انقلاب اسلامی و بیداری مردم منطقه به ذلت کشیده شده است، اظهار داشت: همه دنیا در ماجرای انتخابات آمریکا دیدند که چگونه دو نامزد ریاست‌جمهوری این کشور تمام مسائل داخلی و مفاسد خود را آشکار کردند.

وی افزود: رئیس جمهور جدید آمریکا در تبلیغات انتخاباتی خود گفت ایالات متحده بیش از 20 تریلیون دلار بدهکار است و امکان ندارد ما بتوانیم با تولید ناخالص ملی‌، این میزان بدهکاری را جبران کنیم. ترامپ می‌گفت 40 میلیون نفر در آمریکا شب‌ها گرسنه می‌خوابند.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه حمله نظامی آمریکا در دوران اوباما به ایران را امری غیرممکن دانست و تاکید کرد: اوباما پس از انعقاد توافق هسته‌ای گفت ما راهی غیر از برجام نداشتیم و نمی‌توانستیم با ایران وارد جنگ شویم زیرا تمام فرماندهان ارتش ما می‌گویند امکان جنگ با ایران وجود ندارد.

بادامچیان تاکید کرد: امروز کار آمریکا به جایی رسیده است که بجای سلطه‌گری و قلدری در دنیا، رئیس‌جمهورش می‌گوید می‌خواهیم بین مکزیک و خودمان دیوار بکشیم تا مهاجران مکزیکی وارد کشورمان نشوند. وقتی یک حکومت به این حد از ذلت و خواری می‌رسد که از ورود چند مهاجر به کشورش هراس دارد، باید فهمید که چقدر به سقوط نهایی نزدیک شده است.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امروز سرلشگر سلیمانی بعنوان بازوی بلند و قدرتمند نظام اسلامی، استکبار را در منطقه به زانو درآورده است، گفت: همدستی و نقشه‌ همه مستکبران در سوریه، عراق و یمن شکست خورده و تاکنون هر قدرت و کشوری که به کمک مزدوران تکفیری و صهیونیستی آمده، در باتلاق منطقه گرفتار شده است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه موتلفه اسلامی پس از گذشت 55 سال از عمر خود، در کمال وفاداری و صداقت گام برداشته و از آبرو و وجهه خوبی در میان مراجع تقلید، علما، مردم و همه گروه‌های سیاسی برخوارد است، تصریح کرد: این همه عزت، آبرو و احترام، بار سنگینی را بر دوش موتلفه اسلامی گذاشته است تا در این برهه برای حل همه مشکلات اعم از اقتصادی، سیاسی و معیشتی و اصلاح ساختارهای اداری کشور حرکت جدیدی را با معرفی یک کاندیدای ریاست‌جمهور آغاز کند.

بادامچیان اظهار کرد: موتلفه اسلامی برای کسب مقام و قدرت وارد صحنه رقابت‌های انتخاباتی نشده است بلکه می‌خواهد با ولایت محوری و تبعیت از روحانیت به حل همه مشکلات بپردازد.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به سخنان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در آخرین روز عمر خود در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: ایشان در آن جلسه گفته بود اگر می‌خواهید مسائل مرتبط با برجام و مشکلات موجود کشور حل شود، در دوره آینده به رئیس‌جمهوری رای بدهید که کاملا هماهنگ و همراه با رهبری باشد.

بادامچیان تصریح کرد: موتلفه اسلامی پس از بحث و گفتگوهای گوناگون و نظرخواهی از دبیران استان‌ها و بدنه حزب، مهندس سید مصطفی میرسلیم را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری 96 انتخاب کرده است.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امیدواریم در انتخابات 96 همه اصولگرایان با اتفاق نظر بر نامزد موتلفه اسلامی، به وحدت برسند.