دم خروس سایت آمدنیوز بیرون زد!

گروه سیاسی- سایت ضد انقلاب که توسط روح الله زم در خارج از کشور اداره می شود روزانه اخبار گوناگونی به صورت دروغ منتشر می کند و با سند سازی به دنبال تهمت های ناروا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

به گزارش افکارنیوز، هر چند روح الله زم اخیرا در گفت و گو با بی بی سی فارسی منکر کمک به این سایت ضد انقلاب شده اما به گفته خودش موسس این سایت ضد انقلاب بوده است.

 

روح الله زم فرزند محمد علی زم مشاورترکان در  شورای عالی مناطق آزاد است که هیچگاه در رابطه با فرزندش اعلام برائت نکرده و این خود جای سوال دارد.

پس از حادثه پلاسکو این سایت ضد انقلاب تمام توان خود را گذاشت تا بگوید حادثه ای تروریستی اتفاق افتاده تا بتواند امنیت ایران را خدشه در کند.

این در حالی است که وزیر اطلاعات هرگونه شائبه عملیات تروریستی را رد کرد و بررسی های تخصصی نیز نشان می دهد هیچ گونه احتمال خرابکاری وجود ندارد.

این سایت ضد انقلاب اما در جدیدترین پروژه خود عملکرد اصلاح طلبان و دولتی ها  را در حادثه پلاسکو منتشر کرده است، سوال اینجاست این کانال و سایت ضد انقلاب چرا باید از اقدامات این اشخاص حمایت کند ؟

خط حمایت از دولت و مقصر جلوه دادن شهرداری همان خطی است که این روزها رسانه های اصلاح طلب نیز آن را دنبال می کنند و حتی در زمانی که مردم داغدار جانباختگان و شهدای این حادثه بودند این رسانه ها به دنبال مقصر می گشتند و با فشار بر قالیباف سعی داشته و دارند او را مجبور به استعفا کنند و یا آنقدر چهره شهرداری را تخریب کرده تا در انتخابات آینده بهره سیاسی خود را برده و از این آب گل آلود ماهی بگیرند.

اقدام مشترک برخی اصلاح طلبان و سایت های ضد انقلاب نشان می دهد اتاق فکر این جریان به دنبال چند دستگی و چند قطبی است و به همین دلیل مقام معظم رهبری چندین مرتبه بر ضرورت پرهیز از دو قطبی در جامعه سخن گفتند.

photo_2017-02-01_16-19-59