طوفان رزمایش سپاه در رسانه های آمریکایی

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در گزارشی گفت: ایران با رزمایش اخیر، پیام روشنی به آمریکا داد، در حالی که «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا با خطاب قراردادن ایران به عنوان بزرگترین دولت حامی تروریسم، اظهارات بسیار تندی علیه ایران به کار برد، فرمانده هوا- فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت «اگر دشمن مرتکب اشتباهی شود موشک‌های غران ما بر سر آنها خواهد بارید».

سی‌ان‌ان افزود: ایران در روزهای اخیر یک رزمایش هوا- فضایی داشته است که در آن سامانه‌های جنگی، موشکی و راداری را مورد آزمایش قرار داد، این یک پیام کاملاً روشن است که ایران آماده مقابله با هرگونه اقدام نظامی است.

روزنامه واشنگتن پست نیز تأکید کرد: رزمایش ایران، پاسخ به تهدیدهای ترامپ بود، یک فرمانده سپاه گفت تهدید بی‌ثمر است، ما بارانی از موشک را بر سر دشمنان می‌ریزیم.

شبکه ای‌بی‌سی در گزارشی تصریح کرد: در بحبوحه تنش‌ها میان ایران و آمریکا، ایران رزمایشی برگزار کرد که در آن یک سیستم موشکی و راداری را آزمایش کرد.

روزنامه وال‌استریت ژورنال در گزارشی نوشت: سپاه پاسداران در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که این رزمایش نشان از آمادگی ایران در مقابله با تهدیدهاست.