گفت‌وگوی یک نماینده مجلس با پادوی شبکه من و تو!

گفت‌وگوی قاسم ساعدی با معصومه علی‌نژاد قمی کلا که خود را با نام مسیح علی‌نژاد معرفی می‌کند پریروز از تلویزیون بدنام «من و تو» با موضوع ریزگردها به نمایش در آمد!

بخش ادب و هنر کیهان امید دارد که نماینده یاد شده از هویت علی نژاد و تلویزیون مصاحبه‌کننده، بی‌اطلاع بوده است. اما اگر ساعدی می‌دانسته با چه کسی و با کدام شبکه در حال گفت‌وگوست باید بابت به رسمیت شناختن تلویزیونی که با شبکه ده رژیم صهیونیستی قرارداد همکاری دارد و در نقش تریبون منحرفان اخلاقی و بهاییان ظاهر شده است، پاسخ گوید و از مردم و بخصوص مردم خوزستان عذرخواهی کند! اگرچه بی‌اطلاع بودن وی نیز او را از عذرخواهی معاف نمی‌کند.گفتنی است یکی از شگرد‌های خبرنگاران اصلاح‌طلب فراری برای انجام گفت‌وگو با نمایندگان و مسئولان داخلی،معرفی نکردن کامل خود و رسان‌های است که به پادویی در آن مشغول هستند.

مسیح علی‌نژاد که در ایران و در میان همکاران به اصطلاح اصلاحاتی خود نیز به رفتار حرف‌های و سواد رسان‌های شناخته نمی‌شد و به عنوان خبرنگار حوزه مجلس مشغول فعالیت بود، به دلیل برخی مسائل غیراخلاقی از مجلس شورای اسلامی اخراج شد و با این اتفاق، از آمریکا پناهندگی گرفت. علی‌نژاد که در زندگی شخصی‌اش ناموفق بوده است اکنون از مشکلات روحی و روانی نظیر افسردگی رنج می‌برد.