مجمع سه‌هزار نفری جبهه مردمی تداعی‌کننده فضای دفاع مقدس بود

حجت‌الاسلام محمد حسن رحیمیان عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اثرگذاری حضور پرشور و گسترده نیروهای انقلابی در نخستین مجمع ملی جبهه مردمی اظهار داشت: فضای معنوی که در روز پنج‌شنبه شاهد بودیم و حتی شب قبل از آن که مردم از شهرهای دور و نزدیک آمده بودند، تداعی‌کننده فضای جبهه و دفاع مقدس بود.

حجت‌الاسلام رحیمیان با بیان اینکه روز پنج‌شنبه بلافاصله پس از اذان ظهر همه نیروهای مردمی و انقلابی برای اقامه نماز در یک جماعت باشکوه حضور پیدا کردند، افزود: همه اینها از علائم بسیار نویدبخش این ترکیب است که در حال حاضر شکل گرفته است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: آنچه به عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مطرح شده آنچنان گسترده است و شور و اشتیاقی را در مردم به وجود آورده که ما به عنوان هیأت مؤسس نتوانسته بودیم تاکنون یک هزارم این اشتیاق را پاسخگو باشیم و این ظرفیت را در صحنه حاضر کنیم.

وی تصریح کرد:‌ به نظر می‌رسد مردم، مؤمنین و دغدغه‌مندان و دردمندان برای حضور، هم‌افزایی و تلاش مضاعف در جهت اصلاح امور و خدمت به نظام اسلامی آمادگی کامل دارند.

به گزارش فارس، نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز پنجشنبه پنجم اسفندماه با حضور 3 هزار نفر از اقشار و اصناف مردمی و استان‌ها در مجتمع فرهنگی شهر آفتاب برگزار شد و در این نشست 30 نفر اعضای شورای مرکزی و 10 کاندیدای جبهه مردمی برای انتخابات 96 انتخاب شدند.