ثبت نام آیت الله رئیسی در انتخابات قطعی است/ اجماع اصولگرایان بر روی یک کاندیدا

گروه سیاسی- جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه کاندیدا شدن آیت اله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم یک مطالبه  عمومی از ایشان است، گفت: با توجه به تقاضای زیاد از سوی اقشار مختلف اعم از علما، روحانیون، مردم عادی، دانشگاهیان، دانشجویان، تشکلهای دانشجویی، کسبه، اصناف، بازاریان و حتی مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ایشان برای کاندیدا شدن، حضور وی در عرصه انتخابات برای ایشان تکلیف آور است.

وی افزود: اکثر علما و روحانیون در شهرهای مختلف از جمله تهران، قم، اصفهان، شیراز، مشهد و ... از ایشان درخواست دارند تا وارد عرصه رقابت انتخاباتی شود. همچنین عموم مردم هم همین درخواست را دارند.

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور آیت الله رئیسی در رقابت انتخاباتی تقریبا قطعی است، تصریح کرد: با توجه به استقبال مردمی و درخواست های انجام شده، انشاالله ایشان ثبت نام می کنند و پیروز انتخابات خواهند بود.

کریمی قدوسی با اشاره به ویژگیهای آیت الله رئیسی تصریح کرد: ایشان فردی انقلابی، کارآمد، ساده زیست، فعال، پرکار، مومن و مردمی است  که می تواند از ظرفیت های خود برای پیاده سازی بسیاری از اهداف نظام و انقلاب اسلامی و همچنین پیگیری و تحقق مطالبات مردم استفاده کند.

وی با بیان اینکه با حضور وی وحدت خاص و عمیقی بین اصولگرایان بوجود می آید، افزود: همه افرادی که می خواهند در  این دوره انتخابات ثبت نام کنند، با آمدن آیت الله رئیسی پشت سر وی حرکت و از وی حمایت  می کنند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایشان بجای نگاه به کشورهای بیگانه،به توان داخلی نگاه و اعتماد دارد، اظهار داشت: با حضور ایشان، قطعا دوره خوبی برای اشتغال و تولید خواهد بود و بیکاری کاهش می یابد. چرا که با استفاده از نگاه به درون و توانایی ملت، می تواند تحولات خوبی در عرصه اقتصادی و معیشتی مردم بوجود آورد.

کریمی قدوسی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تولید گران و صنعت گران امیدی به این دولت ندارند، تصریح کرد:  وضعیت بد اقتصادی را تجربه می کنیم و رکود بر کشور حاکم است که با حضور رئیسی توان بالقوه و نهفته نظام سازماندهی و از حالت فعلی خارج شویم.

وی با بیان اینکه با حضور ایشان علاوه بر تحول در عرصه های داخلی، شاهد تحول در عرصه بین المللی و منطقه ای هم خواهیم بود، گفت: در عرصه بین الملل دیگر شاهد باج خواهی زیاد دشمنان نظام نخواهیم بود و به دشمنان نظام اعتماد نمی شود بلکه نگاه به توان و نیروهای داخلی خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، آیت الله رئیسی را یک فرصت دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی در آستانه اربعین به یک روح تازه، ابتکار جدید ، توان زیاد، امید و خلاقیت نیاز دارد که وی این ویژگی ها را دارد.