عربستان از تروریسم حمایت می‌کند، ما به ایران گیر می‌دهیم!!

به گزارش خبرنگار افکارنیوز در این جلسه سناتور کریس مورفی گفت: به نظر من بی‌پاسخ ماندن سؤالات موجود در مورد ارتباط بین آمریکا و عربستان سعودی و دلارهایی که این کشور صرف تقویت افراط‌گرایان اسلامی می‌نماید برای اکثر ما نگران‌کننده است. تاکنون تمام حملاتی که علیه ایالات‌متحده صورت گرفته، توسط همین گروه‌های افراط‌گرا بوده است.

سناتور جمهوری‌خواه، رند پاول نیز گفت: آمریکا باید در مورد منطقه، متعادل‌تر برخورد کند. ایرانی‌ها مقابل کسانی ایستاده‌اند که مقابلشان ایستاده‌اند! در سوریه کلاً ٢٥٠٠٠ سرباز ایرانی حضور دارند. اما در طرف مقابل یک دنیا افراط‌گرا ایستاده‌اند که با پول کشورهای حاشیه خلیج‌فارس تغذیه می‌شوند. در یمن هم اوضاع همین است. ما آن‌چنان ایران را خطرناک جلوه داده‌ایم که کلاً نقش افراط‌گرایان سنی در درگیری‌های منطقه‌ای و حملات تروریستی در اقصی نقاط جهان را فراموش کرده‌ایم!

ما همه‌ی هم‌وغم خود را ایران قرار داده‌ایم و خطر وهابیت را از یاد برده‌ایم. این وهابیت است که نفرت از آمریکا را در جهان گسترش داده و بودجه این کار را تأمین می‌نماید. پشتیبانی از اسلام رادیکال و تروریسم عمدتاً توسط عربستان سعودی صورت می‌گیرد، نه ایران!photo_2017-04-05_09-28-51