نیکزاد: سوءتدبیر در امور کشور آشکار است

 علی نیکزاد وزیر مسکن دولت دهم در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که صبح امروز (پنج‌شنبه 17 فروردین) در مجمع فرهنگی شهر آفتاب برگزار شد، با بیان اینکه افرادی با بنده تماس گرفته و از من خواستند که در این مراسم حضور پیدا نکنم، اظهار داشت: من به تقوا و هوش سیاسی شما ایمان دارم و با خضوع و فروتنی در بین شما حضور پیدا کردم؛ یادم نمی‌آید جایی نیروهای انقلاب و متدینین من را دعوت کرده باشند و من اجابت نکرده باشم. 

 

نیکزاد تصریح کرد: به خاطر احساس تکلیف شرعی و مراجعه متعدد به بنده برای اینکه گفتند کشور به یک اقدام و عمل انقلابی و مجاهدت نیاز دارد، در خدمت شما هستم.

وزیر دولت دهم با تأکید بر اینکه من به خاطر تکلیف آمده‌ام و از اینکه امروز تکلیف این فرزند کوچک خود را مشخص می‌کنید خدا را شاکرم، افزود: در اداره امور کشور، سوءتدبیر مبرهن و آشکار است و اینکه تدبیری برای آن وجود ندارد، دغدغه دلسوزان است و باید برای رفع این سوءتدبیر چاره‌ای اندیشید. 

وی تصریح کرد: اواخر دولت قبل و در سال 92 مجموعه‌ای جوانان متعهد و انقلابی و دلسوز و تحصیلکرده و کارکرده تشکیل دادیم و در عرصه سیاست و فرهنگ و اقتصاد فعال هستند و از این رو ده‌ها مجلد برای اداره صحیح امور کشور آماده است. 

نیکزاد با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم رضوی درباره اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: قبول کنید قوه مجریه، اداره کشور و کشورداری را به خوبی انجام نداده است. 

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلابی با بیان اینکه عید فقط کیش نیست، هر چند که کیش رفتن ایرادی ندارد، یادآور شد: ماشین و خانه میلیاردی آنچنانی داشتن هیچ‌کدام ایرادی ندارد، اما برای مسئولان ایراد است؛ آیا ما با این وضعیت می‌خواهیم اقتصاد سالم داشته باشیم؟ هیهات. 

وی خطاب به رئیس‌جمهور با بیان این نکته که چطور منتقدان خود را بیسواد می‌خوانید، گفت: ایشان منتقدان را به جهنم حواله می‌دهد، مگر بهشت را به اسم شما قباله زده‌اند؟ اگر کسی سعه‌صدر ندارد نباید در جمهوری اسلامی بخشدار شود چه برسد به رئیس‌جمهور.

وی ضمن انتقاد از ادعای عدالت‌محوری با وجود هزار فامیلی گفت: اگر هزارفامیل حکومت کنند، پس باید اسم ما روستایی‌ها را حذف کنید؛ آیا عدالت خوب است فقط برای تخم‌مرغ‌دزدها، آیا کسی حق ندارد وارد تشکیلات خانوادگی برخی‌ها شود؟ باید مشخصه‌های مدیر علوی را بررسی کنید و هر کس را که به این شاخص‌ها نزدیک‌تر و عامل‌تر بود، به قول امروزی‌ها علی‌برکت‌الله به او رأی دهید. 

نیکزاد با بیان اینکه بانک‌ها با ربا به جنگ با خدا رفته‌اند، تصریح کرد: 109 هزار میلیارد تومان منابع قرض‌الحسنه پس‌انداز و جاری کشور است، اما باید برای ازدواج، مسکن، تولید و مباحث کلان و اساسی نقش ویژه‌ای قائل شویم؛ فقط در بخش مسکن می‌توان 2.5 میلیون شغل ایجاد کرد، اما در این حوزه به مسکن ظلم و جفا شد.