ثبت نام 200 نفر در برای نامزدی ریاست جمهوری

علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخاباتی کشور در حاشیه ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهور در ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: با احتساب جمعیتی که دیروز ثبت‌نام کردند 197 نفر به طور قطعی ثبت‌نام شده‌اند که از این تعداد 189 نفر مرد و 8 نفر زن بوده‌اند.

رئیس ستاد انتخاباتی کشور ادامه داد: امروز 86 نفر ثبت‌نام کرده اند و این روند ادامه دارد و تعدادی پشت میزهای ثبت‌نامی هستند و مدارکشان در حال بررسی است.

وی با اشاره به مسن‌ترین و جوان‌ترین فرد ثبت‌نامی در انتخابات ریاست جمهوری افزود: تا این لحظه جوان‌ترین فرد ثبت‌نامی 18 ساله و مسن‌ترین 82 ساله است.

احمدی افزود: 19 نفر از افراد ثبت‌نامی اظهار کرده‌اند که از ایثارگران هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی کشور گفت: بیشترین آمار ثبت‌نامی را در محدوده سنی 46 تا 50 ساله داشتیم و مدرک تحصیلی بیشترین افراد ثبت‌نامی فوق لیسانس بوده است.

وی تصریح کرد: به دلیل فراهم بودن شرایط ثبت‌نام اعلام کردیم که این روند تا ساعت 18 ادامه دارد و می‌توانیم در خدمت داوطلبان باشیم و به طور طبیعی روند ثبت‌نام تا 5 روز و به طور پیوسته ادامه دارد و به طور قطع در روند ثبت نام مُرَ قانون را باید رعایت کنیم.

احمدی در پایان با اشاره به تمدید زمان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تمدید ساعت و زمان ثبت‌نام در زمان خودش اعلام می‌شود.